//Plugins sense CDN ?>
L'outlet al carrer va sortir divendres i dissabte amb 'molta força' per part dels comerços participants, tal i com explica el president d'Igualada Comerç, Jordi Martínez. Amb uns participants 'predisposats i amb ganes', la botiga de la zona cèntrica de la ciutat va conviure amb les pop up del Rec, amb qui es van crear 'sinèrgies positives per tal que es pugui millorar el comerç a Igualada'.
El president de l'entitat afegeix que és important que les iniciatives 'es complementin' i, per això, es va consensuar amb l'organització del Rec.04 la ruta que va dur a terme el tren gratuït que comunicava les zones comercials actives durant el divendres i el dissabte. Per altra banda, Igualada Comerç va posar música per als carrers del centre.
Un nou espai a la xarxa
Igualada Comerç ha posat en marxa una pàgina web a través de la qual els clients tindran la possibilitat de comprar els productes directament per internet. Martínez subratlla que serà imprescindible que el comerç participi en aquesta nova eina, que comportarà una nova forma de compra online.
La nova edició de l'outlet, per a l'agost
Com ja és habitual, Igualada Comerç ja treballa per a la nova edició de l'outlet al carrer, que es durà a terme a finals d'agost, coincidint amb el final de temporada d'estiu. Per a l'edició que vindrà, Martínez avança que es renovaran el plantejament de la botiga al carrer, sobretot tenint en compte que, a l'agost, el lloc web ja estarà en funcionament.