//Plugins sense CDN ?>
El jurat ha reflexionat sobre el fet de que les dues empreses pertanyen a sectors amb dinàmiques i mètodes d’incorporació del disseny clarament diferents, però que a les dues els ha suposat resultats notables i representen exemples a seguir en altres sectors. Entre aquestes diferències s’ha destacat el fet que MUNICH opera en un mercat de consum i FICOSA en un mercat industrial.
MUNICH, que ja va ser guardonada amb el premi al Jove Empresari, i el premi Barcelona és moda, és la transformació d’una empresa tradicional en un model d’èxit empresarial mitjançant el disseny. El disseny a l’empresa ha donat coherència als diferents elements com són el propi producte i la comunicació, gràcies al compromís de la direcció de l’empresa amb el disseny concretant una cultura empresarial pròpia la base de la qual és el disseny.
El disseny ha estat un factor estratègic que ha fet possible la internacionalització en un mercat madur i difícil amb una competència ben implantada. La inversió en disseny ha contribuït decisivament al creixement de la facturació i el retorn de la inversió ha estat positiu.
Premi Cambra Gestió del Disseny
Una de les novetats d’aquesta sisena edició és la dotació de 6.000 € en concepte de Beca Cambra - a bescanviar per serveis i accions de la Cambra de Comerç de Barcelona en l'àmbit de la formació, la innovació i la projecció internacional - que es lliura a les empreses guanyadores, juntament amb una placa i un diploma de reconeixement.
En les seves anteriors edicions el premi ha reconegut la tasca d’empreses com ara Roca (1999), Mobles 114 Barcelona (2001), Industrias Cosmic (2003), nanimarquina (2005) i Figueres Int. Seating (2007).
Cristina
28 d'octubre 2009.11:22h
Felicitats! Esteu fent una molt bona feina, i a part del negoci exporteu l’Anoia, a veure si més empreses en prenen exemple.
Enhorabona!