//Plugins sense CDN ?>
D'aquestes xifres es desprèn un important creixement de la firma en el mercat interior. Així mateix, quant al mercat europeu, Munich ha tancat el 2008 amb una facturació de 10.330.102 euros, el que suposa un augment del 33%.
Aquests increments percentuals constaten, segons la companyia, una creixent internacionalització i projecció cap el mercat europeu.
Finalment, quant a les exportacions extracomunitàries, la firma de calçat esportiu ha continuat creixent, incrementant en un 26% el seu volum de facturació i obtenint una xifra de vendes de 648.743 euros.
Munich va néixer l'any 1939 fabricant calçat esportiu per a futbol sala, handbol i boxa, entre altres esports. En els últims anys, la firma ha aconseguit un lloc privilegiat en l'àmbit de la moda, creixent tant en el mercat interior com en l'àmbit internacional.
ACN
ABG
IGD
24 de febrer 2009.10:00h
Bé, finalment podem dir que sou ”profetes de la vostra terra”. Enhorabona i seguiu endavant.