//Plugins sense CDN ?>
Després del groc, el fúcsia i el verd, aquesta nova edició ja compta també amb un color propi, el blau, que acompanyarà tota la imatge gràfica de REC.03. La iniciativa, sorgida el novembre del 2009 tenia com a objectiu donar visibilitat al barri del Rec, un espai que tradicionalment ha viscut d’esquena a la ciutat. Després de 3 edicions reeixides, els dies 2,3 i 4 de juny les adoberies tornaran a ser botigues efímeres.
El que va començar com una aventura amb vocació d’unir moda, disseny, patrimoni i creativitat s’està convertint en una iniciativa consolidada a la ciutat. Tot i així, els membres Rec.0 no confirmen que el fenomen prengui caràcter permanent i recorden que l’objectiu principal d’aquesta acció és donar a conèixer el barri i no saben quantes edicions més caldran per complir amb aquest objectiu.
Novetats
Durant els propers mesos es donaran a conèixer més detalls concrets sobre les novetats d’aquesta nova edició de la que de moment, només es coneixen les dates, el color del logo i que, a més de les marques repetidores se n’incorporaran algunes de noves, com per exemple, Diesel. Els membres de Rec.0 també afirmen que, com ja és habitual, es canviarà el recorregut i aquesta vegada tornarà a tenir un caràcter més estiuenc i descobrirà als visitants una nova part del barri.
Bons precedents
Un total de 25.000 persones van passar durant els tres dies de novembre pel barri del Rec, l’esdeveniment va atraure gent de fora de la comarca, segons les dades dels organitzadors, un 80% dels compradors no eren igualadins. La majoria de marques que van ser presents en les edicions passades repetiran en aquesta i se n’incorporaran de noves.