//Plugins sense CDN ?>
Podran optar a una de les parades vacants del mercat ambulant les persones físiques o jurídiques que compleixin els requisits demanats i que no es trobin en cap dels supòsits de prohibició per contractar amb l’Ajuntament.
Els criteris de valoració de cada proposta tenen en compte el tipus de productes que es vendran; els serveis extres que s’ofereixen als clients, com per exemple, emprovadors; que es pugui pagar amb targeta o que ofereixin serveis postvenda o garanties de producte. També tindran en compte, entre altres coses, la infraestructura i la imatge de la parada així com la presentació i la qualitat del producte.
Les sol•licituds s’hauran de presentar al registre de l’Ajuntament abans del 19 de desembre. L’autorització municipal té una durada de 15 anys, sempre que no hi hagi una renúncia expressa per algunes de les parts. No obstant, l’ajuntament comprovarà cada any que els seus titulars continuen complint els requisits exigits com estar al corrent del pagament de la corresponent taxa i tributs, així com les seves obligacions amb la Seguretat Social o l’assegurança de responsabilitat civil.
Al web municipal: www.vilanovadelcami.cat trobareu tota la informació referent a la convocatòria així com la documentació que es requereix i el model d’instància que cal portar al registre. Recordeu que el termini s’acaba el 19 de desembre.