Economia

Els alcaldes dels municipis petits demanen una millora en el finançament per fer front a tots els pagaments
El Consell Comarcal de l’Anoia es fa càrrec de les dificultats dels Ajuntaments per pagar

Dijous, 9 febrer 2012. 03:00

En les xifres d’endeutament dels municipis amb el Consell Comarcal feta pública per anoiadiari·cat revela que són els Ajuntaments petits els que tenen més problemes alhora d’assumir els pagaments pendents amb l’ens supramunicipal. Alguns dels seus alcaldes lamenten que amb el finançament municipal vigent i el deute acumulat d’administracions superiors, es fa complicat complir amb tots els pagaments malgrat la voluntat de portar-los al dia. Per la seva banda, i després de la informació publicada, el Consell Comarcal lamenta que s’hagin fet públiques aquestes xifres i es fa càrrec de la complicada situació de les finances municipals.
La CGT denuncia irregularitats greus en l’ERO de FUNOSA
Es filtra un e_mail amb els motius pels que cada treballador és inclòs en l'expedient d'extinció

Dimarts, 7 febrer 2012. 03:00

El passat mes de desembre, abans de les vacances de Nadal, els treballadors de l’empresa anoienca es van mobilitzar en contra d’un ERO que afectava 330 persones, 294 en expedient de suspensió i 36 d’extinció. Un document intern de l’empresa filtrat pel sindicat CGT revela els motius que té l’empresa per incloure en l’expedient alguns dels treballadors, motius que segons l’advocada Neus Vitó surten de la legalitat.
‘Els petits comerços s’han d’adaptar per sobreviure a l’arribada de grans cadenes’
L’anunci d’un nou Mercadona a la ciutat posa en alerta alguns sectors de la ciutat

Divendres, 3 febrer 2012. 03:00

El passat 25 de gener, Mercadona i L’Ajuntament d’Igualada van anunciar l’obertura d’un nou supermercat a la capital anoienca. La notícia va ser molt ben rebuda per alguns però va posar en estat d’alerta a alguns comerciants que veuen indispensable l’adaptació per a seguir sent competitius.
PUBLICITAT
PUBLICITAT