Economia

L’empresari i aventurer Albert Bosch proposa ser ‘motors del canvi’ en la jornada del Grup Carles
Cinc experiències empresarials que mostren una actitud positiva

Divendres, 19 novembre 2010. 03:00

El Teatre de l’Aurora es va omplir aquest dijous al vespre amb motiu de la jornada ‘Guanyem el futur’, una activitat que convidava a la reflexió sobre quina és l’actitud que convé prendre davant del canvi i davant de les circumstàncies. La jornada, organitzada per Grup Carles, va comptar amb la presència d’Albert Bosch i de quatre anoiencs que van parlar de la seva pròpia experiència en projectes de caire ben divers. Totes les intervencions, però, tenien una cosa en comú: l’actitud positiva, la valentia i la il·lusió.
Els primers Premis de Moda REC.0 donen una oportunitat a joves dissenyadors
El 25 de novembre se celebrarà la festa i l'entrega de premis a Cal Ble

Dijous, 18 novembre 2010. 03:00

La tercera edició de REC.0 presenta moltes novetats però sens dubte la més destacada ha estat revelada aquest dimecres a l'antiga fàbrica de l'Estrella Damm, a Barcelona. Amb l'objectiu de vincular el barri del Rec amb la moda i la creativitat i reforçar sinergies entre els joves talents i els dissenyadors que sempre han donat suport al Rec, s'ha organitzat la primera edició dels premis REC.0, destinats als estudiants de les escoles de moda de Catalunya.
Aquest dijous, a l’anoiaemergent·cat...
El suplement econòmic d'anoiadiari·cat

Dijous, 18 novembre 2010. 03:00

Arriba, com cada setmana, una nova edició del suplement econòmic anoiaemergent·cat. Hi podreu conèixer el primer manual de l’Office en català elaborat per una empresa igualadina, o l’aposta artesanal de Làctics La Tossa. Com sempre, també, informacions d’interès per a empreses, i treballadors, sense oblidar el comentari setmanal de la borsa:
Les marques de l'edició passada repeteixen a REC.02 i se n'incorporen de noves
Els pop-up-stores del Rec tornen els propers 25, 26 i 27 de novembre

Dimarts, 16 novembre 2010. 15:00

Falta poc més d'una setmana perquè comenci la tercera edició de Rec.0 i l'organització ja ha confirmat que totes les marques de l'edició passada repeteixen l'experiència de vendre els seus estocs al barri del rec d'Igualada. A més a més, com a cada edició, Rec.0 vol sorprendre i millorar i amb aquest objectiu s'han incorporat 5 noves marques que ampliaran l'oferta de les pop-up. El barri del Rec es convertirà una vegada més en un espai de tradició, moda i creativitat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT