Economia

El CSA reconeix la 'debilitat economicofinancera' però 'heredada de la Fundació Sanitària d'Igualada'
L'ens va aprovar un Pla d'Empresa que preveu reduir el dèficit en els propers anys

Dijous, 3 juny 2010. 03:00

El Consorci Sanitari de l'Anoia ha emès un comunicat per explicar a la ciutadania la situació de l'ens, després que es debatés aquest dimarts al Parlament l'informe elaborat per la Sindicatura de Comptes que detallava diverses irregularitats en la gestió durant el 2007. La direcció del CSA admet que és certa 'la feblesa economicofinancera' i que és heredada de la Fundació Sanitària d'Igualada, però afirma que el setembre del 2008 aquesta entitat ja va aprovar un Pla d'Empresa 2008-2011 que preveu millores en els resultats dels propers anys.
Torna a disminuir l'atur a l'Anoia aquest mes de maig
Destaquen les xifres d'Igualada, amb 118 aturats menys

Dijous, 3 juny 2010. 03:00

Les dades de l'atur fetes públiques pel departament de Treball de la Generalitat, en referència a municipis i comarques, mostren que a l'Anoia s'ha reduït el nombre de persones desocupades en 373. A l'abril ja es va notar un descens d'aquesta xifra respecte del mes març. Destaca per nombre el descens d'atur a Igualada (-118), i també d'altres municipis grans com Piera (-71) o Vilanova del Camí (-41). Els municipis més petits mantenen el seu nivell d'atur o bé el redueixen en menor mesura.
Compte enrere per als 'pop up stores' del REC.01 d’Igualada
'Les marques creuen en el projecte i vénen perquè és un valor per a la seva imatge'

Dimecres, 2 juny 2010. 03:00

Falten poques hores. Aquest dijous a les 10 del matí moltes de les antigues adoberies igualadines del barri del Rec es convertiran per tres dies en botigues efímeres de les marques més punteres del país, sota el marc de REC.01. Aquesta iniciativa pretén donar llum al barri i els membres de l’organització ultimen els detalls de la segona edició, que arriba amb més marques, espais i activitats culturals que la primera.
El Síndic de Comptes presenta l’informe sobre el CSA al Parlament
Aquest dimarts a la tarda, davant de la Comissió de la Sindicatura

Dimarts, 1 juny 2010. 10:45

La Sindicatura de Comptes presentarà l’informe que va elaborar sobre l’activitat economicofinancera del Consorci Sanitari de l’Anoia corresponent a l’exercici 2007 davant del Parlament de Catalunya. En aquest document, fet públic aquest mes de març, l’organisme ‘constata la feblesa economicofinancera de l’entitat, que es mostra tant pels desequilibris patrimonials (com són els fons propis negatius per 10.522.703,79 € i el fons de maniobra negatiu de 22.643.989,55 €)’, com pel fet ‘que els deutes amb bona part dels proveïdors superin en més del 50% els imports facturats en l’exercici’. També recomana el ‘seguiment’ del compliment dels resultats de l’entitat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT