//Plugins sense CDN ?>
Rec.0 Experimental Stores és la concentració més gran de vendes especials de marques i dissenyadors de moda que es fa al sud d’Europa. Durant quatre dies més de 50 marques instal·len les seves pop up stores al barri del Rec, on fan les seves vendes radicals. Però Rec.0 és més que una nova experiència de compra ja que està complementada amb cultura (concerts, música, tallers, recitals...).
En aquesta novena edició, en paral·lel a les pop up stores, s’organitzen activitats culturals en tot el circuit del Rec.08. Per primera vegada s’ha preparat un Pecha Kucha, una jornada de ponències sobre creativitat, que comptarà amb el poeta i pintor Perejaume com a convidat. El Pecha Kucha, sota el lema 'Un món creatiu', portarà 10 ponents de tot Catalunya que presentaran els seus projectes vinculats amb la moda i l’art.
Durant els altres dies, a l’escenari Estrella Damm hi pujaran músics com l’artista Clara Peya, que presenta el seu últim disc 'Tot aquest soroll!' o el poeta Josep Pedrals, amb l’espectacle 'Pedrals Papers', un acte organitzat per als 10 anys de la llibreria Llegim...? d’Igualada. A més, es comptarà amb concerts de petit format com els Cálido Home, un duet de folk, els The Gourmets, cantants a cappella que passejaran per tot el circuit, l’espectacle 'PERCUriositat', de percussió corporal, el concert de piano i veu d’Albert Gàmez o el concert de pop, indie i rock dels DayDream.
Una edició més, les sessions de DJ ompliran els espais Estrella Damm i les pop up stores amb músiques de tots els estils: del soul a l’indie-folk. Així mateix, a l’espai RecKids, s’organitzarà un taller infantil de creativitat i reciclatge de bosses de cartró, sota el títol Bossa Bella. Per últim, a l’espai La Vanguardia, s’hi farà l’espectacle poètic Històries intrigants, un seguit d’esquetxos amb versos teatralitzats a càrrec de Les Filles del Corb i coorganitzat per Paranoia Accions.
Com a novetat, Rec.08 i Estrella Damm organitzaran un concurs d’Instagram els quatre dies del Rec.08, en el que cada dia s’entregarà un premi de 100€ a la millor fotografia penjada a Instagram amb el hashtag #recestrella. Com sempre, Rec.0|Experimental Stores desenvolupa la seva comunicació a través de la pàgina web i xarxes socials: Facebook (amb més de 15.000 fans), Twitter, Instagram i Pinterest. A més, Rec.0 crea una aplicació per Iphone i Android, que inclou tota la informació de l’esdeveniment.
Més informació i horaris a www.recstores.com.