//Plugins sense CDN ?>
El portaveu socialista, Jordi Riba, afirma que Igualada 'ha de reclamar l’Eix Transversal Ferroviari de forma unida i fer visible, d’aquesta manera, que la millora de les connexions ferroviàries amb Barcelona i l’interior del país és una demanda del conjunt de la societat i no només d’alguns partits polítics'.
Riba explica que la Taula Unida pel Tren Gran que proposa és 'la millor manera d’escenificar el consens que sempre hi hagut a Igualada a l’hora de demanar un tren gran i d’aquesta manera ser més forts davant la Generalitat a l’hora de traslladar-hi aquesta reclamació'.
El PSC espera rebre el vot unànime del ple, dimarts, davant aquesta moció per unir partits i agents socioeconòmics, i demana que al ple Marc Castells trenqui el seu 'silenci conformista' respecte aquest tema. En aquest sentit, Riba lamenta que l’alcalde d’Igualada 'hagi refusat fer qualsevol declaració a la premsa respecte les paraules del Director General de Transports de la Generalitat'.
El portaveu socialista reclama que Castells estigui a 'l’alçada de les circumstàncies i representi els interessos d’Igualada abans que els de partit'. Riba ha estat clar a l’hora de recordar a Marc Castells que 'qui el van escollir alcalde són els igualadins', per això li ha demanat que 'no acati totes les decisions de la Generalitat pel simple fet que li vénen donades des de CiU, sinó que primer tingui en compte si perjudiquen o no el futur de la ciutat'.
A més de la proposta de crear la Taula Unida pel Tren Gran, Jordi Riba ha tornat a refermar la seva voluntat de posar-se a disposició de l’alcalde d’Igualada per anar junts a reclamar que el projecte no quedi enterrat: 'Castells sap que pot comptar amb el grup municipal socialista per anar a trucar portes i ser forts davant la Generalitat, només ens ho ha de demanar i ens posarem al seu costat per anar on faci falta i explicar que a Igualada i a l’Anoia necessitem aquesta infraestructura'.
El PSC recorda que l’Eix Transversal Ferroviari és 'imprescindible pel desenvolupament econòmic de la ciutat i la comarca, a més de ser un projecte que permetrà a la societat gaudir d’unes connexions ràpides amb Barcelona i l’interior del país'. Riba recorda que sense una infraestructura com aquesta serà 'molt difícil atraure inversions a la comarca i crear plataformes de sòl industrial com el polígon del Consorci de la Zona Franca'.
Aquest noi encara no n´ha apres. continua venet fum i il.lusions imposibles els ciutadants ja n´estem cansats de que perdint el temps en aquest tren que no té cap justificació n´hi economica... Llegir més n´hi social
Un altre cop el figura d’en Riba ? Uf noi, ens vas deixar a tots ben arreglats amb la teva pèssima gestió; més val que no toquis res més.
van tenir molts anys d’explendor i de riquesa econòmica on tenien el poder a totes les administracions i no van fer-ho, es molt fàcil fer-ho des de l’oposició. Tot plegat fa PENA !!!!!! QUAN... Llegir més PODIEM NO ES VA SABER TROBAR EL CAMÍ ARA........
Algú s’ha llegit el post de’n Pep Solé i dels enllaços al projecte? Es de suposar que el Sr. Riba i els seus adlàters presentaran un pla econòmic i de viabilitat ben diferent i ben calculat... Llegir més com ells sempre han sabut fer!
http://www.sintagmes.cat/2012/03/04/el-tren-aparcat-sine-die/#more-260
Les xifres canten, les oficials vull dir i amb aquest antic projecte, no es pot ni arribar a la cantonada, viable i econòmicament parlant.
Així doncs, espero amb delit, que ara el nou pla que presentaran els socialistes Igualadins, no sigui fum a futurs. I a lo millor m’hi apunto jo i tot!
O simplement és més del mateix i no han aprés res, de que estan on estan, perquè ho han fet molt malament?
Si fas el mateix, arribes als mateixos resultats, va dir un gran home i aquests (els resultats) encara estan molt frescos en la memòria, perquè ja els hagin oblidat.
Per cert també seria molt interesant saber, de quines partides pensen que es poden treure els diners per fer aquesta obra faraònica i no vull ser dolent mencionant-ne algunes.
Que tingueu un bon dia.
En lloc de reclamar el tren gran pel futur...es podrien dedicar tots els esforços a millorar en tren petit. Aquest si que és real!
perfecta en tant que emresari i ciutada mi apunto.
Sempre que tambe es treballi per resoldre el present: un carrilet mort, unes instalacions de sortida del bus desde barceloa tercermundistes i una... Llegir més A2 que en le trajecte Ig BN presenta mes de 36 trampes entre senyals de trafic i radars.
El futur sempre pero el present inmediat també.
Bon dia
jaume rodriguez enrich
igualada
10 de març 2012.07:10h
en aquets moment que els de la primera linea apagan focs els que poden tenen l obligacio de pensar en les generacions futures.
Si algu poti vol treballar deixem-lo.I donemli soport