//Plugins sense CDN ?>
El discurs d’Aymamí va estar centrat en els números; d’aquesta manera va demostrar que el sector serveis, que actualment ocupa a 7.929 de les 20.100 persones actives de la ciutat, necessita del suport i de l’esforç de l’administració. Aymamí aposta, doncs, pel sector serveis i creu que la indústria necessita una reconversió per ser competitiva i adaptar-se a les necessitats del S.XXI. En aquest sentit, el PSC veu una oportunitat en la Zona Franca a Can Morera ja que: ‘Permetrà oferir moltes hectàrees de sòl industrial en una bona situació, una zona idònia perquè s’hi puguin instal•lar grans empreses’
Infraestructures
Segons Aymamí, per assolir la recuperació de la ciutat el partit dels socialistes no renunciarà a lluitar per aconseguir les infraestructures necessàries i llargament demandades pel territori. El candidat va subratllar la importància de l’Eix Tranversal Ferroviari, la finalització de la Ronda Sud, l’Aeroport Corporatiu de l’Anoia i l’Eix Diagonal. En la línia de les comunicacions, Aymamí va recordar l’aposta que l’Ajuntament havia fet en matèria de fibra òptica: ‘Serà un valor afegit que tindran les empreses que vulguin venir al territori i que ens diferencia d’altres ciutats’.
Apostar per la indústria logística
Una de les apostes del Partit Socialista a Igualada és la indústria logística. Per això va recordar els exemples existents actualment com el centre de distribució Abacus a Vilanova del Camí o el dels supermercats Aldi a Masquefa.
Jordi Aymamí també va declarar el seu suport a les infraestructures d’I+D+I de la ciutat com poden ser l’AIICA, FITEX, LEITAT o el futur centre de simulació per la Innovació en àmbit salut. Aymamí va recordar, també, la ferma aposta del PSC per l’escola d’infermeria o el World Trade Center.
Un projecte a 8 anys vista
Segons Jordi Aymamí, les propostes que planteja el PSC a Igualada poden considerar-se realitzables en un període de 2 legislatures, és a dir, el partit aposta per aconseguir una recuperació de la ciutat el 2019.
un world trade center?
per fer estavellar un avió dels que s’enlairen des de l’aeroport corporatiu?
cap de les dues propostes ens ajudarà als anoiencs a sortir del forat!
el que cal és un... Llegir més bon cop de falç!
Primer van ”apostar>”, aquesta gent semrpe aposta, per una ciutat de serveis, ara cauen del cavall i parlen de reindustrialitzar. Massa tard, noiets, .... El mal esta fet i vosaltres hi heu... Llegir més contribuit de manera quasi perfecta. Ciutat de serveis, de que? de qui?... de l’atur, de cap fabrica?,, de qué de qui?
Si la reconversió industrial és la logística (magatzems per fer-ho entendor) anem servits. FORA. Noves idees. Noves estratègies que toquin de peus a terra. INNOVACIÓ en la POLÍTICA. Innovació... Llegir més dels sistema de partits encarcarats i lligats a unes actuacions que ens han dut on som. La innovació ha de començar a casa vostre, partits, per fer pedagogia i per tirar del carro. Sinó vosaltres esteu venuts i nosaltres perduts.
Parlant de logística, una de les millors empreses logístiques que teniem a l’Anoia l’AZCAR ha marxat, suposo que perque aqui no hi habia negoci. No es una contradicció tot això?
N’estem farts que ens prenguin per imbècils ! Volien menystenir el Rec i una part del poligon amb el POUM i ara diuen això ? Ja n’hi ha prou.
No sé si ve a tomb però faig una reflexió en veu alta. Si el principal problema d’Igualada i l’Anoia són les infraestructures, no és contradictori voler apostar per la logística? D’acord... Llegir més que estem en una posició geogràfica estratègica i això és un atractiu per a la industria logística, però sense bones infraestructures... Sembla com començar la casa per la teulada.
Una segona reflexió. A Igualada li cal un World Trade Center sí o sí. I, a més, a aquest World Trade Center cal que hi vinguin empreses de fora i que doni llocs de treball a gent de fora. Així Igualada començarà a fer un canvi de mentalitat com a ciutat. És del tot necessari un canvi en la manera de pensar perquè Igualada se’n surti. Ja vaig parlar d’aquest tema en un article: bit.ly/i7DC3y
Polígon Zona Franca: estem parlant del programa d’Igualada o d’Òdena?
Eix Transversal Ferroviari: FUM. segons el (ex)-Conseller Nadal no s’ha de fer a partir del 2025/2030. Ja està bé que... Llegir més l’Aymamí en parli de dues legislatures, però per veure el tren en calen unes quantes més.
Aeroport Corporatiu: estem parlant del programa d’Igualada o d’Òdena?. Més FUM.
Ronda Sud. Va bé als de Montbui i potser de retruc als igualadins.
Eix Diagonal. L’únic que no és FUM. Jo diria que està a punt d’acabar-se.
Abacus: està a Vilanova del Camí no?.
Aldi: diria que està a Masquefa.
l’AIICA: per sort encara els controlen el adobers i no l’Aymamí.
FITEX: per sort encara el controla FAGEPI i no l’Aymamí.
Escola infermeria: tan de bo sigui una realitat.
World Trade Center. FUM, FUM, FUM i encara no ha arribat Nadal. De moment ja estem pagant una préstec a 10 anys i nomes tenim el projecte.
Unes iniciatives son d’altres municipis i unes altres son FUM. Ja podem anar treballant per l’escola d’infermeria que ens caldrà assistència amb tant FUM.
Aleluia! per fi han baixat del ruc i ja no parlen del World Trade Center.
Això si, sí quan l’anunciaven ho feien a bombo i platerets per descabalcar-se han triat l’estil de fer mutis por el... Llegir més foro.
Ara esperarem que s’oblidin de l’Aeroport Corporatiu, una altre obra faraonica i sense clients.
Odenenc
Odena
11 d'abril 2011.12:44h
Poligon Industrial Can Morera finançat per la Zona Franca?. Aixó no s’ho creu ni el Sr. Aymamí. A part de que sería a Odena, tot fa farum d’un ”farol” del Sr. Singla de Proinosa, amo de... Llegir més bona part dels terrenys de Can Morera, si no vaig errat.