//Plugins sense CDN ?>
Cada pop up store de moda segueix l’estètica de la marca i està ben integrada en el context industrial de les antigues adoberies del barri del Rec d’Igualada.
Aquesta novena edició del Rec.0 compta amb les marques que ja són referents com Desigual, Levi’s, Quiksilver, Sita Murt, TCN, Custo Barcelona, Mango, DC, Kickers, Ash, Textura, Miriam Ponsa, Txell Miras o Josep Abril i Misako, OnTop Barcelona, Tsunami i Elements com a marques noves. Segueixen noms tan rellevants dins la indústria de la moda com Superdry, Nice Things, Anaïd Kupuri, Lacoste, Kookaï, Pepe Jeans, Vialis, Punto Blanco, Skunkfunk, Dockers, Toni Francesc, Dütch Delight, Visual Poetry Barcelona, Antonio Miró, Roxy, Boxley, Buff, Catherine Parra, Naf-Naf, Chevignon, David Valls, Gorni Kramer, Javier Simorra, LTB Jeans, Messcalino, Veneno en la Piel, Who, Jordi Rafart. Així mateix, Rec.0 segueix apostant per les marques infantils, com Naf-Naf, CKS, Custo Growing, Chinche, Bean’s Barcelona, Mon Marcel, Nice Things mini, Micu Micu, Piu et Nau, Mamadú, Textura Baby & Kids, Desigual Kids, Lacoste o Chevignon Kids.
El circuit del Rec.08 ocupa antigues adoberies i també el Museu de la Pell d’Igualada. També hi ha habilitades diverses zones de bar i l’escenari Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.08, ubicat en un dels patis del circuit amb diferents ofertes gastronòmiques.
Enguany, com a novetat, el Rec.08 amplia el circuit i compta amb l’iniciativa OFF REC. Es tracta d’un itinerari pel centre d’Igualada on el visitant del Rec.0 descobrirà la gran oferta comercial i gastronòmica de la ciutat. Gairebé 200 establiments comercials s’han agregat a la iniciativa i també oferiran descomptes especials, a més de restaurants, cafeteries i bars. En aquest circuit ampliat, més enllà del barri del Rec, també s’hi faran diverses activitats culturals que complementaran les ventes com actuacions musicals i sessions de dj’s, tallers infantils, presentacions de contes i cercaviles entre d’altres.
Una edició més, Rec.0|Experimental Stores segueix apostant pel servei RecBus, amb sortida des de les principals ciutats catalanes per venir a la novena edició del Rec.0.
Com sempre, Rec.0|Experimental Stores desenvolupa la seva comunicació a través de la pàgina web i xarxes socials: Facebook (amb més de 15.000 fans), Twitter, Instagram i Pinterest. A més, Rec.0 crea una aplicació per Iphone i Android, que inclou tota la informació de l’esdeveniment.
La informació és tendenciosa. Són molt comerços apuntats no cal dir-ho, però pocs si es compta amb els 550 que té la ciutat. La majoria són restaurants, forns i bars, amb una clara estratègia... Llegir més d’enfrontar els dos sectors.
Per cert, la comercial de l’Ajuntament molt bona! Un botiguer em deia ahir, que hi havia passat fins a tres vegades per intentar de convèncer i dient, apunta-t’hi al final que hi perds? Però quants d’aquests s’haurien apuntat per iniciativa pròpia? Quants d’aquests ho fan convençuts o ho fan perquè és un “sálvese quien pueda”? Tot plegat és com allò de les 70.000 persones.
Des del sector del comerç: gràcies Ajuntament!
montse
igualada
5 de novembre 2013.16:21h
Als comerciants igualadins sel’s ha donat l’oportunitat d’estar al OFF REC i molts no en volen ni sentir a parlar. Deuen tenir els diners fets ja, o sino, els servirà per dir no hem venut res... Llegir més per culpa del REC. Jo aniré al REC i compraré com faig cada any, ja sé que no és de temporada, però és que a mi mes igual. Prefereixo comprar al REC que anar a donar negoci a qualsevol botiguer que aparentment va molt ”fart” de calaix. Es el meu punt de vista. Si no s’involucren amb les iniciatives de venda ja poden anar preparant el taüt.