//Plugins sense CDN ?>
La sortida serveix perquè els responsables dels punts PIT coneguin millor el territori, amb l’objectiu de promocionar-lo entre els visitants.
El passat dimecres, 30 d’octubre, va tenir lloc una nova sessió de formació per a les empreses de l'Anoia adherides al programa Punts d'Informació Turística (PIT), impulsat per la Diputació de Barcelona i gestionat des del Consell Comarcal de l’Anoia.
En aquesta ocasió, la sessió va ser una visita de coneixement al territori, concretament a la Tossa de Montbui i Jorba. Els assistents van participar d’una visita guiada al Castell de la Tossa, per veure els darrers treballs de restauració i conèixer la seva història. Seguidament, es van desplaçar fins a Jorba, al Molí d’Oli de Can Gibert on van fer una visita guiada i tast d’oli.
La jornada va comptar amb prop d’una trentena d’agents PIT. Tots ells són empreses procedents del sector de la restauració, l’allotjament, les activitats turístiques, museus i patrimoni. També hi van participar responsables de turisme dels ajuntaments.
El programa PIT té com a objectiu dotar els equipaments turístics d’informació i coneixements dels atractius i l’oferta turística del territori per aquest motiu el programa contempla al llarg de l’any realitzar diferents sessions de formació, visites de coneixement al territori i sessions de treball entre agents amb l’objectiu d’estar preparats per oferir informació i assessorament de qualitat a turistes i visitants.