//Plugins sense CDN ?>
'Amb una sabata i una espardenya' és l'expressió que Rec.0 utilitzarà com a reclam per la comunicació d'aquesta nova edició. L'espardenya és, segons els ideòlegs de la campanya, un element que transmet autenticitat i uns valors que conjuguen perfectament amb els de Rec.0: un element senzill, autèntic, precari, i alhora, modern.
Aquest dijous les xarxes socials de Rec.0 van sorprendre els seus seguidors amb una foto de Quim Monzó. L'escriptor es va deixar fotografiar amb una sabata i una espardenya, tot posant sobre paper la frase que Rec.0 vol utilitzar com a claim. Segons els membres de l'organització, en aquestes properes setmanes aniran apareixent nous personatges vinculats amb el món de l'espectacle i de la cultura.
Més novetats
Tot i que aquest proper juny se celebrarà la quarta edició de Rec.0, l'esdeveniment no ha volgut renunciar a seguir renovant-se i aquesta vegada s'incorporaran noves marques de renom: TCN, Ash, Desigual i Adolfo Domínguez són les noves incorporacions més sonades i que se sumen a una llarga llista de marques que des de fa més edicions aposten pel projecte de Rec.0
El Rec.03 tindrà lloc els dies 2,3 i 4 de juny a Igualada.
A mi també m’agrada el REC però cal dir que si que van rebre ajut econòmic (encara que segur que insuficient) i recolzament tècnic, logístic, ajut de la brigada, entre d’altres. Enhorabona a... Llegir més tots els qui ho fan possible. Va, ja falta poc per un altre Rec.03!!
El REC es el model de actuacions que Igualada es mereix i necessita.
Visitants de tota Catalunya a Igualada
Omplin els carrers de gom a gom., restaurants a tope desde el dijous ii sense suport... Llegir més economic de les institucions.
I amb un misatge d alte notorietat per la Ciutat.
I tot amb solsament 3 anys
No son falses ilusions sino realitats.
M agrad el REC.
Javi
Barrio de FÁTIMA
14 de maig 2011.18:12h
Viva Jordi Aymamí y viva Fátima independiente