TORNAR
PUBLICITAT

Rec.0 es consolida com una cita bianual per a les grans marques

15, 16 i 17 de novembre

economia
Dimarts, 16 octubre 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Els dies 15, 16 i 17 de novembre el barri del Rec d’Igualada serà l’escenari de la setena edició del Rec.0. El festival de moda, compres, cultura i patrimoni. Més de quaranta marques, moltes d’elles repetidores, participaran en aquest esdeveniment que ja s’ha consolidat com a cita bianual.

Rec.05  Foto: Marc Vila

Rec.05  Foto: Marc Vila

Juny i novembre. Aquests són els mesos marcats al calendari de les grans marques de moda. I és que des de fa set edicions tenen una cita a Igualada per participar al Rec.0.

Un esdeveniment únic que d’una banda té per objectiu fer reviure el barri adober de la ciutat, i per l’altre, oferir a les firmes de moda una nova forma de vendre els estocs d’altres temporades a preus inimaginables, a més de fer marca i tenir feedback directe amb els clients.

Les marques del Rec.06

Per aquesta setena edició (Rec.06) ja s’han confirmat més de 40 marques, moltes d’elles veteranes d’aquest esdeveniment, però també noves incorporacions.

Així a més de les marques que ja són referents com Desigual, Levi’s, Sita Murt, TCN, Custo Barcelona, Kickers, Marithé François Girbaud, Ash, Miriam Ponsa o Josep Abril, s’incorporen noves marques com Superdry i Nice Things, esportives com Tsunami i Diadora i dissenyadors alternatius com Anaïd Kupuri. Aquesta edició comptarà amb Lacoste, Kookaï, Pepe Jeans, Vialis, Punto Blanco, Skunkfunk, Textura, Toni Francesc, Txell Miras, Dütch Delight, Visual Poetry Barcelona, Antonio Miró, Boxley, Buff, Catherine Parra, David Valls, Messcalino; marques infantils com Naf-Naf, CKS, Custo Growing, Chinche, Beans Barcelona, Mon Marcel, Micu Micu, Desigual Kids o Chevignon Kids.

L’èxit de les sis edicions precedents avala aquest nou Rec.0. En la passada edició del mes de juny es van comptabilitzar més de 45.000 visitants (el 80% de fora de la ciutat), 45 marques, 30 pop up stores i es van vendre més de 72.000 peces de roba. L’objectiu de Rec.0 és superar aquesta xifra en l’edició del Rec.06.


5 Comentaris

R

Raquel

Igualada

16 d'octubre 2012.18:02h

Respondre

Analitzem fredament aquest esdevinament?
40 marques de les quals el 80% de fora d’Igualada, aixó es fer pais?
Els comerços d’Igualada paguen, impostos, escombreries, ets., aquestes marques... Llegir més també paguen per les deixalles?.... LA VERITAT NO HO CREC.
Milers de peçes venudes..... els diners es queden al municipi o marxen?
Moda ? pero si son peçes que a les seves botigues no poden vendre per estar deafaçades ¡¡¡¡

Ja ho deia el meu avi, hi ha gent per tot.

J

Joanet

Igualada

16 d'octubre 2012.15:35h

Respondre

No sé per què suspito que n’hi ha massa interessos creats. Crec que aquests tipus d’events són el pa d’avui i la gana de demà. Suposen un atac frontal al teixit comercial d’una vila com... Llegir més la nostra, ja prou ” tocat” per la crisi actual. Trobo genial que es promocioni la ciutat, però potser amb altres tipus d’events de caire cultural o esportiu, per exemple; events que no siguin especulatius i oportunistes. Estic segur que el nostre ajuntament és prou intel·ligent per a trobar altres fonts d’ingressos...

C

Carolina herrera

La rambla

16 d'octubre 2012.13:19h

Respondre

Agrair al ajuntament?,marques de la ciutat? pijerio?.
Tot aixo pasa quant hi ha gen que fa coses ,projectes,amb el nom de Igualada ,que fins que no ho van començar a fer,els comerciants i botiguers... Llegir més d’aquesta ciutat es pensaban que obrin la botiga i esperarse al darrera del mostrador ja ho tenian tot fet.
Al client s’ha la de anar a buscar i el rec ho ha fet i ho farà.
Donar les gràcies a una associació de botiguers i comerciants que no ha sabut inventar mai res i el mes fotut es que tampoc ho farà,tot i que ha tingut oportunitat de fer coses,projectes que els hi han fet arrivar i que els han guardat o llençat,una associació que esta caducada,que li marxen els associats cada dia,i que aviat no hi quedarà ningu.
Gràcies rec i que vingui molta gen a Igualada,al novembre ,al març ,al agost o quant sigui,peró que vingui gen,quants mes siguem mes.............

d

dani

igualada

16 d'octubre 2012.12:56h

Respondre

doncs si ja cansa tanta pijeria, i a més comprant barato, que inverteixin en indústria i disseny de veritat, i si de cas les fàbriques que facin els seus propis outlets...

c

cape

igualada

16 d'octubre 2012.12:17h

Respondre

Agrair a l’Ajuntament d’aquesta ciutat, que un cop més es prioritzi l’interès de les marques, per sobre de la protecció del comerç de la seva ciutat. Una nova edició del rec al mes de... Llegir més novembre, a un mes vista de la campanya de Nadal,és un nou cop baix pel comerç de la ciutat.
No contemplar cap contraprestació de les marques a la ciutat, és una vertadera bestalitat.
No val a dir xifres ambigües, aquest 80% és majoritariament població de l’àrea d’influència...com sempre gràcies per aplicar-nos la política comercial del senyor Rajoy.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.