//Plugins sense CDN ?>
Seran els dies 7,8 i 9 de juny del 2012 quan les antigues adoberies del barri del Rec tornaran a transformar-se en Pop Up stores per acollir les vendes radicals d’algunes de les millors marques de moda del moment.
Color lila
Cada edició Rec.0 sorprèn amb un color, la primera experiència va anar de la mà del groc, després va venir el fúcsia, el verd, el blau, el taronja, i ara és el moment del lila, un color que acompanyarà els visitants durant tota la seva estada al Rec.
Un èxit
L’anterior edició del Rec.0 va ser tot un èxit, l’organització va xifrar el número de visitants en 35.000 persones i afirma que es van vendre un total de 60.000 peces de roba. L'organització explica que està elaborant propostes innovadores que podrien ser importants pel conjunt de la ciutat.
Any rere any Rec.0 treballa perquè la iniciativa sorgida el novembre del 2009 continuï gaudint d'un gran èxit. És per això que l'organització créixer entre un 20 i un 30% en nombre de marques i aposta per seguir buscant l'equilibri entre dissenyadors independents i grans marques de ressò internacional.
japt
igualada
20 de gener 2012.13:31h
.......bona noticia aquesta per la ciutat i el Rec....i almenys els rumors que us anàveu a una altra ciutat desapareixen...sort i endevant...