TORNAR

El REC.01 i l’Outlet d’Igualada Comerç porten a la ciutat milers de visitants

Un dissabte ple d’activitats, gent i vendes

economia
Diumenge, 6 juny 2010. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Les previsions es van complir i aquest dissabte Igualada va convertir-se en un pol d’atracció per a milers de visitants. L’organització del REC.01 i la UBIC estan satisfetes per l’èxit aconseguit i, sobretot, per haver atret a Igualada un volum molt important de persones d’arreu de la geografia catalana. Visiteu les fotogaleries del REC.01 i de l'Outlet d'Igualada Comerç.

La 'flashmob' de l'Outlet, a la Rambla

Visitants d'arreu van passejar pel Rec

Des del REC.01, Marina Iglesias explica que ‘s’han complert les expectatives’ i que el nombre de visitants s’ha incrementat molt respecte de l’edició anterior. Les pop up stores del barri del Rec van obrir portes dijous, un dia que segons expliquen des de l’organització ‘va ser molt bo, amb un perfil de visitant molt concret, gent de fora que fins i tot s’havia demanat festa i que tenia molt clar les marques que volia comprar’. Divendres el nivell de vendes va ser similar al de dijous, i l’afluència de visitants es va intensificar cap a la tarda. Ja dissabte, les botigues efímeres i els carrers del Rec van estar plens de gent durant tot el dia. Les activitats paral·leles, com el recital d’Enric Casasses i Pascal Comelade del divendres, també van comptar amb una molt bona acollida. Segons Marina Iglesias, les marques es van mostrar molt satisfetes d’aquesta experiència, i l’organització feia una valoració molt positiva del REC.01.

Dissabte la ciutat va comptar també amb un complet shopping line instal·lat a la Rambla, el carrer Garcia Fossas i la plaça de la Creu: la tercera edició de l’Outlet d’Igualada UBIC. Més de setanta comerços hi van ser presents, oferint els seus articles a preu d’outlet. Des de la UBIC, Jovan Trisic, també en feia una excel·lent valoració: ‘En ser un recorregut més llarg que en les anteriors edicions, la venda ha estat més continuada i relaxada pels clients’. Trisic també explica que es va notar una forta afluència de persones de les terres de Lleida, per exemple de ciutats com Cervera, Tàrrega o Mollerussa. Segons l’organització, en aquesta edició es va augmentar molt l’atracció de persones de fora de la comarca. Jovan Trisic opina que de la iniciativa ‘no només se’n beneficien els comerciants, sinó també els restaurants i bars i, en general, tota la ciutat: ha estat una bona oportunitat de vendre la marca Igualada’. L’organització també destaca la bona acollida de la flashmob que es va poder veure a les 12 h i a les 19 h a la cruïlla entre la Rambla i el carrer de Sant Magí, en la qual quatre personatges —un policia, un escombriaire, una comerciant i una venedora de globus— van sorprendre els assistents amb la interpretació de diverses àries d’òpera.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.