//Plugins sense CDN ?>
L'organització del REC.0 va valorar que més de 3.500 persones —la majoria de fora la Conca— van acostar-se a Igualada per veure quines ofertes hi podien trobar. Les marques participants (Sita Murt, Marithé François Girbaud, Antonio Miró, Textura, Gemma, Helmetdress, Josep Abril, Míriam Ponsa, Celia Vela, Mosquito en Alaska, Manolita Waltin i Vialis) també van fer una valoració d'allò més positiva.
Èxit del REC.0
La presència de totes aquestes marques de moda en un barri com el del Rec va aconseguir atraure molts visitants de fora d'Igualada, que en molts casos també van aprofitar per passar el dia a la capital de l'Anoia; un fet que altres outlets, comerços, bars i restaurants del centre també van notar positivament. Divendres ja es va registrar un bon ambient, però va ser dissabte quan l'afluència de públic va arribar al màxim. Una línia groga conduïa la gent pel carrer del Rec, voltant entre les diverses fàbriques i adoberies convertides durant dos dies en botigues de moda. Tot un món de contrastos: edificis del segle XVIII acollint roba del s.XXI, i un barri sovint oblidat ple d'igualadins i visitants recorrent-ne tots els seus racons.