TORNAR
PUBLICITAT

El Rec.02 d'Igualada escalfa motors i tornarà amb moltes novetats

Del 25 al 27 de novembre les antigues adoberies es convertiran de nou en Pop-up stores

economia
Dijous, 4 novembre 2010. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Falta menys d'un mes perquè comenci la tercera edició del Rec.0 i els espais que acolliran durant el darrer cap de setmana de novembre les botigues efímeres de les marques i dissenyadors més coneguts del país ja es comencen a transformar. Ricard Vila, un dels creatius de l'esdeveniment, ens explica la filosofia i l'estètica d'aquesta edició i Marina Iglesias, una de les organitzadores, ens descobreix algunes de les novetats d'enguany —entre les quals destaca un concurs de samarretes destinat a joves dissenyadors.

Ricard Vila al Rec

Ricard Vila i Ramon Enrich comencen a preparar els locals

Després del groc i del fúcsia, el color d'aquesta nova edició, que utilitza com a lema el claim 'Venda salvatge', és el verd. L'essènica del Rec.0 però, continua intacte des de la seva primera edició: la voluntat d'aquest esdeveniment efímer que tindrà lloc durant els dies 25, 26 i 27 de novembre és la de donar llum a un barri, aprofitar la força comercial de les marques per donar a conèixer uns espais que havien estat el motor econòmic de la ciutat.

Deixar els espais el màxim d'autèntics possible

Una de les novetats d'aquesta edició és que el circuit no serà lineal, sinó que ocuparà una illa del barri i, per tant, tindrà un recorregut circular. S'adaptaran espais diferents dels que es van obrir durant les edicions anteriors per mostrar noves adoberies i fomentar el factor 'sorpresa' entre els visitants. Aquest format presenta molts avantatges, ja que tot queda molt més concentrat, per als visitants tindrà un impacte visual molt més potent i les marques estan satisfetes perquè desapareix el concepte d'extrem i totes queden perfectament integrades dins del circuit.

Ricard Vila explica: 'No fem un exercici de disseny ni de maquillatge, volem deixar els espais el màxim d'autèntics possible, que el visitant entri en un entorn que encara és verge'. Vila és un dels dissenyadors que transformarà els espais i apunta que 'la gràcia és que quan entrem als locals tot està com el darrer dia que hi van treballar, moltes vegades encara hi ha les botes d'un treballador, els fulls, les mostres... i això és el que volem que percebi el visitant'.

Noves marques i més novetats

Marina Iglesias, una de les organitzadores del Rec.02, apunta que gràcies a l'èxit de l'edició anterior –durant els tres dies de juny van passar pel Rec unes 25.000 persones—, gairebé totes les marques repeteixen, i a més a més s'hi sumen algunes de noves com Mimótica Micola, Dorotea o Txell Miras. Una de les novetats més destacades d'enguany és que s'ha organitzat la primera edició d'un premi de moda destinat a joves dissenyadors per tal de potenciar les sinergies entre el talent jove i els dissenyadors i marques consolidades.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.