//Plugins sense CDN ?>
Després del groc i del fúcsia, el color d'aquesta nova edició, que utilitza com a lema el claim 'Venda salvatge', és el verd. L'essènica del Rec.0 però, continua intacte des de la seva primera edició: la voluntat d'aquest esdeveniment efímer que tindrà lloc durant els dies 25, 26 i 27 de novembre és la de donar llum a un barri, aprofitar la força comercial de les marques per donar a conèixer uns espais que havien estat el motor econòmic de la ciutat.
Deixar els espais el màxim d'autèntics possible
Una de les novetats d'aquesta edició és que el circuit no serà lineal, sinó que ocuparà una illa del barri i, per tant, tindrà un recorregut circular. S'adaptaran espais diferents dels que es van obrir durant les edicions anteriors per mostrar noves adoberies i fomentar el factor 'sorpresa' entre els visitants. Aquest format presenta molts avantatges, ja que tot queda molt més concentrat, per als visitants tindrà un impacte visual molt més potent i les marques estan satisfetes perquè desapareix el concepte d'extrem i totes queden perfectament integrades dins del circuit.
Ricard Vila explica: 'No fem un exercici de disseny ni de maquillatge, volem deixar els espais el màxim d'autèntics possible, que el visitant entri en un entorn que encara és verge'. Vila és un dels dissenyadors que transformarà els espais i apunta que 'la gràcia és que quan entrem als locals tot està com el darrer dia que hi van treballar, moltes vegades encara hi ha les botes d'un treballador, els fulls, les mostres... i això és el que volem que percebi el visitant'.
Noves marques i més novetats
Marina Iglesias, una de les organitzadores del Rec.02, apunta que gràcies a l'èxit de l'edició anterior –durant els tres dies de juny van passar pel Rec unes 25.000 persones—, gairebé totes les marques repeteixen, i a més a més s'hi sumen algunes de noves com Mimótica Micola, Dorotea o Txell Miras. Una de les novetats més destacades d'enguany és que s'ha organitzat la primera edició d'un premi de moda destinat a joves dissenyadors per tal de potenciar les sinergies entre el talent jove i els dissenyadors i marques consolidades.