//Plugins sense CDN ?>
Així, de l'anàlisi de les dades recopilades a través de les butlletes dels sortejos, es desprèn que 8 de cada 10 visitants del REC.02 era de fora de la ciutat d'Igualada, amb una presència notable de persones de la província de Barcelona. Amb tot, l'esdeveniment ha arribat més lluny, i eren nombrosos els visitants de les terres de Tarragona, Lleida i, fins i tot, Andorra.
L'organització en fa una lectura totalment positiva, perquè l'èxit avala el projecte i, també, per la promoció que es fa del barri adober i de la ciutat en general. Les visites es van multiplicar divendres a la tarda i durant tot el dissabte, i des de REC.02 afirmen que era destacable la presència del públic familiar, que venia a passar el dia a Igualada. Així, també els restaurants de la ciutat van notar una forta afluència de persones, sobretot en el darrer dia dels 'pop-up-stores'.
D'altra banda, el fet que s'acostin les festes nadalenques va incidir positivament sobre les vendes, ja que molts dels visitants aprofitaven per realitzar les primeres compres en vistes al Nadal. Tot plegat fa que la fórmula es vegi plenament consolidada, fet que anima l'organització a treballar per a properes edicions i a pensar noves iniciatives, com ja va fer en aquesta ocasió amb la creació dels primers Premis REC per a joves dissenyadors.