//Plugins sense CDN ?>
Una vegada més Rec.0 ha satisfet les expectatives i milers de persones sortir satisfetes de la seva vistia al barri. L’edició d’aquest estiu prometia i no ha decebut. La incorporació de noves marques, una campanya viral basada en el claim ‘amb una sabata i una espardenya’ que ha causat el ressò desitjat i una àmplia oferta cultural ha tornat a atreure milers de persones cap a Igualada, i en concret, cap al barri del Rec.
La pluja no va ser un inconvenient
Fins aquesta edició, la meteorologia havia signat una treva amb el REC.0 i sempre s'havia realitzat l'esdeveniment amb una temperatura agradable però aquesta vegada la pluja va fer acte de presència durant els tres dies que va durar l'esdeveniment. Tot i el temor a que aquest fet pogués afectar l'afluència de públic, els resultats demostren que els visitants van seguir arribant fins al barri malgrat la inclemència meteorològica.
Contrast de marques
Rec.0 cada vegada atreu a més marques, aquesta edició han estat fins a 30 les que han apostat per la iniciativa sorgida fa un any i mig per un grup de sis igualadins enamorats del barri. Una de les sorpreses de la quarta edició del Rec ha estat Desigual que ha introduit un concepte innovador pel què fa a la venda en l’esdeveniment. La inexistència d’emprovadors i l’exposició de la roba d’una manera poc convencional no van ser un impediment perquè la Pop up de la marca, que va fer en el barri una de les seves accions del ‘Chollo day’, tingués un fluxe constant de gent.
Al costat d’aquest efecte, en aquesta edició també hi ha hagut marques petites com la francesa Catherine Parra o alguns dissenyadors de la 080 que han pogut utilitzar el Rec com una manera de donar-se a conèixer i mostrar i vendre el seu producte.
La marca Rec.0
Rec.0 es va consolidant com a marca i cada vegada són més les marques tèxitls que els interessa l’associació amb Rec.0. És el cas de El Naturalista, una marca amb un fort compromís en RSC que ha cregut en el projecte des del principi o Tres Tintas, una marca de paper pintat que, més que les vendes aconseguides, valora el fet de poder ser en el Rec.0.
El futur de l’esdeveniment
Tot i que Rec.0 va començar el novembre del 2009 per ser un esdeveniment efímer i passatger, l’èxit aconseguit fa que ja es duguin quatre edicions i l’organització afirma que n’hi haurà una altra al més de novembre però que de moment, no han pres una decisió de què passarà després del 2011.
Podeu veure més fotos de l'esdeveniment aquí
Visca, visca. l’Ajuntament d’Igualada ja es frega les mans pensant en tot el que treurà posant multes als que vagin a Igualada atrets pel REC 04 o la propera cursa ciclista.
Posant senyals de 50... Llegir més cms d’alçada, a ran de terra, que així no es veuen i et claven 96 euros de multa.
Visca, visca!
Remei
Igualada
10 de juny 2011.17:24h
”desigual” ...? nooooo tothom igual !!!