//Plugins sense CDN ?>
El temps va signar una treva amb Rec.0 i malgrat les previsions de pluja, el sol va deixar-se veure durant bona part de la jornada de dissabte, sense cap dubte, la que va reunir més visitants. De fet, durant el tercer dia de Rec.0 les cues van ser les protagonistes, no només calia esperar per entrar en marques com Desigual –que des que va aterrar al Rec no ha deixat d’aixecar expectatives- sinó també en marques igualadines com la renovada Boxley.
Els organitzadors encara no han fet públiques xifres concretes però asseguren que és l’edició que ha portat més gent al barri. Marina Iglesias, una de les organitzadores, assegura que hi ha hagut una gran afluència de gent de fora de la comarca i atribueix l’augment de participació a l’augment de nombre de marques i a la consolidació de l’esdeveniment.
Els contenidors, un èxit
L’espai del pati del museu on s’hi van ubicar els contenidors va tenir bona acollida entre els visitants i també entre les marques que, segons Iglesias, es van sentir identificats amb el concepte de venda, i la manera de reinventar els containers en botigues.
L’experiència continua
Els organitzadors del Rec.0 organitzen cada edició del certamen sense pensar en la següent. De fet, l’esdeveniment va néixer amb la intenció de ser un revulsiu pel barri, un fet efímer, però l’èxit d’edició rere edició ha fet que es repeteixi i continuï portant gent al barri. Marina Iglesias explica que, en principi, hi haurà una nova edició el mes de juny.
El barri del Rec més viu que mai
El barri de les adoberies és més viu que mai, i és que de del passat mes d’octubre, que va acollir el Reccc Festival amb molt d’èxit, no ha deixat de ser l’escenari d’esdeveniments igualadins. Si aquest cap de setmana el Rec.0 ha portat milers de persones al barri, la setmana que ve és el torn de Sant Faust. La Festa Major d’Hivern d’Igualada, promoguda per la Coll@nada també baixarà fins al barri del Rec. Dissabte de 10 a 14h ‘Amics del Rec’ i 'La Bastida' organitzaran tallers al Museu de la Pell d’Igualada i el concert de Mitjanit tindrà lloc a l’antiga fàbrica de Vivapel
Omplim Igualada de compradors del món de la moda.
(...)
El que abans omplia moltes boques ara ens fa badar la boca al vent. Enhorabona per prendre’ns el pèl.
Pero la majoria de marques o botigues que s’hi posen no son ja d’Igualada?
Pepe jeans es una outlet de l’avinguda balmes, sita mur es d’igualada, buff, també, punto blanco...
enhorabona, ja esperem la següent edició, és genial veure com s’omple de gent de fora a la nostra ciutat.
...enhorabona per l’exit...bones idees ,pero amb un bon equip i molta feina darrera....... coincideixo amb el ricard....REC.0....es l’idea..el punt de partida...l’equip...la marca....etc..
L’enhorabona als organitzadors per l’éxit de públic i també pels resultats econòmics que animaran a més gent i mes marques a venir.
Una pregunta, en diem Rec.0? O Rec.04, 05.. ? Hauria de... Llegir més quedar clar. Aixó també es marketing. Jo crec que doanr-hi un nom fix pot ajudar a que sigui identificat també com una ”marca” de la convocatòria.
Atre ex-treballadora de tèxtil
igualada
26 de novembre 2011.20:17h
Si senyor mès treball i menys tonteries...