//Plugins sense CDN ?>
Els propers 7, 8 i 9 de juny el barri del Rec d’Igualada serà un any més l’escenari de Rec.0 Experimental Stores, un esdeveniment de moda, disseny i retail on diversos espais del barri adober es convertiran en pop up stores de primeres marques de moda. En la passada edició del mes de novembre es van comptabilitzar més de 38.000 visitants, el 80% vinguts de fora de la ciutat.
Noves marques
Una de les novetats més destacades de l’edició Rec.05 és l’ampliació del número de marques: més de 40, amb incorporacions destacades com Levi’s, Tous, Kickers o Lacoste. Enguany també s’ha volgut apostar fort per les marques infantils que destaquen pel seu disseny com Bobo Choses, Micu Micu, Mon Marcel o Bean’s Barcelona.
Un any més també hi seran presents els dissenys dels igualadins Sita Murt i David Valls, i altres marques de prestigi com Desigual, TCN, Adolfo Domínguez, Antoni Miró, Punto Blanco, Josep Abril, Miriam Ponsa, Custo, Txell Miras, Buff, Pepe Jeans, Vialis, Skunkfunk etc. D’entre l’oferta de marques infantils destaquen Naf-Naf, CKS, Kookai, Chevignon, Custo Growing, a més de les mencionades.
S'obren nous espais
Rec.05 sorprendrà al públic amb l’obertura de nous espais al barri. És el cas del conjunt fabril del s.XIX del ‘Vapor de Baix’ al carrer de la Creueta. En aquests espais els visitants hi trobaran vàries marques, a més del bar Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.05. Destacar també que per realitzar el disseny d'algunes de les pop up stores de petit format s'ha tingut en compte el projecte que estan elaborant els estudiants del Màster d’Interiorisme de l’escola Elisava sota la direcció de l’equip creatiu del Rec.
Activitats culturals
Rec.05 també oferirà activitats culturals, com conferències, recitals i concerts, i un any més no hi faltarà la música en viu a l'espai Rec Music Box. En aquest escenari, situat a la cruïlla del carrer del Rec amb Dr. Joan Mercader, es faran concerts de petit format de jazz, folk o pop. Concerts que aniran a càrrec de diversos grups, la majoria d'Igualada i alguns sortits de l’escola Akord’s.
De tota manera hi ha molts comerços de la ciutat que espanten a la clientela, tant amb el tracte: sec, soso i fins i tot antipàtic i també amb uns preus desorbitats.
Estàs segur Sr. Rodríguez que no té cap suport institucional de cap tipus aquesta activitat? Em resulta difícil de creure.
Us equivoqueu quan penseu que no reben cap subvenció pública.
El cert és que en reben una i de quantiosa ( almenys fins l’anterior edició )...no us penseu que tot ho fan per la ciutat...els... Llegir més beneficis econòmics són reals...i el petit comerç patirà...i desprès ja serà massa tard...és un negoci privat que ha crescut amb diners públics.
rec es l exemple de gestio privada, colegiada ,amb un projecte actual i sense subencions publiques i que tans sols amb 5 edicions es un referent internacional.i mentres altres miran-se el melic .... Llegir més aquet es el model.bon dia igualada.
jaume rodriguez enrich
4 de maig 2012.19:07h
Clara
Ho he comentat perque aixi m hon eexpresat els seus organitzadors en el argumwent de preserva l independencai.
I per la confiança que amb mereixen ho crec.
En tots cas permetim insistir en... Llegir més un concepte, que es el AUTENTIC IMPACTE QUALITATIU I QUANTITATIU QUE REPRESENTA PER LA CIUTAT