//Plugins sense CDN ?>
Un dels objectius del Rec.0 és donar a conèixer o redescobrir espais emblemàtics o l'encant de llocs amagats del barri del Rec, amb l'objectiu de demostrar-ne tot el seu potencial conservart tot el seu esperit i tota la seva essència.
En aquest sentit, des de l'organització s'està treballant per tal d'adecuar l'espai d'una antiga adoberia que té un pati, un safareig i uns horts per convertir-lo en 'un lloc agradable i idíl.lic' on els nens i nenes i les seves famílies puguin estar mentre van de compres. En aquests moments diverses màquines estan treballant per tal de desbrossar l'espai, i així poder fer lluir tota l'estructura de l'edifici on s'albergaran les pop up stores infantils.
Les marques que aniran en aquests espais seran Al agua patos, Bean's Barcelona, Chinche, Mon Marcel, Mamadú, Micu Micu i Piu et Nau.
Jack
Capellades
13 de maig 2013.08:49h
mentre uns es miren el melic ploran i prohibin, els del REC van a 1000.000 x hora.