//Plugins sense CDN ?>
La via ha d’unir les comarques del Garraf, Alt Penedès, Anoia i Bages i és un dels eixos que ha de vertebrar la comunicació a la comarca. Les obres en el seu pas per l’Anoia es van iniciar l’estiu del 2009.
Vador, crec haver sentit a dir que la rotonda es va suprimir quant es va concedir l’aeroport corporatiu, ja que per poder fer aquest, es tenia d’allargar i reorientar la pista de vol i com a... Llegir més conseqüència enretirar la N-II, per tant, no se si era una excusa o no, però varen dir que fins que no estes enllestit el projecte de l’aeroport i no es sabes exactament fins a on s’havia de desviar la N-II, no es podria tampoc saber a on hauria d’anar definitivament la rotonda. Però evidentment que la desaparició de la mateixa representa un problema
Molt bo el peu de foto: ”imatge virtual de l’enllaç a Òdena”; és virtual ara i ho continuarà sent, perquè aquest enllaç va desaparèixer del projecte d’un dia per l’altre. És a dir,... Llegir més que una carretera de primer nivell com és l’Eix Diagonal no tindrà un enllaç com cal amb l’autovia, sinó un nyap d’enllaç que obligarà a fer canvis de sentit tot anant a buscar la rotonda que hi ha un quilòmetre més avall, en direcció a Vilafranca.
En canvi, un quilòmetre més amunt de l’autovia, l’eix Diagonal té un enllaç complet cap al no res; si, així de ras i curt, perquè l’enllaç acaba desembocant en un camí de carro, al barri de Sant Feliu de Castellolí.
Quines coses que té la política, oi? El Sr. Brugués, alcalde vitalici de Castellolí, va aconseguir aquest enllaç quan Òdena no volia que passés la carretera pel seu terme i en canvi Castellolí hi va accedir. Deu estar content el Sr. Brugués de veure com amb el diner de tothom s’ha fet una obra del tot innecessària. En canvi, cap polític ha posat el crit al cel perquè s’ha suprimit l’enllaç totalment necessari amb l’autovia. En fi, només ho deuen poder entendre certes ments privilegiades, perquè la majoria dels mortals no podem copsar el sentit de tot plegat.
Vador
Igualada
14 d'abril 2011.09:30h
Ramon, tens raó, però com tu mateix dius crec que va ser l’excusa que va posar sobre la taula l’empresa constructora per estalviar-se aquest enllac; continuo sense entendre com ho van poder... Llegir més acceptar, ja que el desviament de l’autovia pot anar per molt llarg, si és que realment alguna dia s’acaba fent, perquè ni tan sols depèn del govern de Catalunya, sinó del central. Deixar una obra a mig fer supeditant-la a un futur que no sabem si arribarà és una mostra d’escàs sentit comú.