//Plugins sense CDN ?>
Aquest dilluns Recoder va parlar de tres de les esperances de l’Anoia, l’aposta per la indústria logística, posant d’exemple el cas d’Abacus, l’aeroport corporatiu d’Òdena, del que va apuntar que s’haurà d’ expedir i moure 6 graus la pista perquè ‘té un problema d’encaix’ i de l’eix Diagonal que preveu que finalitzi entre finals d’any i principis de 2012.
Una aposta per la logística
L’Anoia comptarà, a partir d’ara, amb la coberta solar fotovoltàica més gran d’Europa. Un total de 4.521 metres quadrats de mòduls instal•lats per l’empresa Sud i ubicats al terrat de la central logística d’Abaucs que produirà 2,2 milions de kWh (quilowatt-hora) per any, el que equival a donar llum a 691 habitatges o al consum energètic de 2.000 persones.
Joan Vich, alcalde del municipi, va fer una aposta per la indústria logística, va parlar d’aquest nou model com ‘una esperança per Vilanova’ i es va mostrar satisfet d’aquest pas en la planta d’Abacus. Recoder va afirmar que ‘Abacus va prendre una magnífica decisió en instal·lar-se a l’Anoia per les seves comunicacions, l’entorn i l’oferta de sòl industrial que ofereix la comarca’. Amb aquestes declaracions, Recoder subratlla l’aposta per la logística que ja va fer el President Artur Mas quan va ser a Òdena en motiu del sopar de l’empresari organitzat per la UEA.
Terminis de l’Eix Diagonal
Segons va explicar el conseller, les obres de l’Eix Diagonal que han d’unir Manresa amb Igualada i Vilafranca van més avançades que els terminis establerts, per això, va afirmar que el tram que anirà de la capital anoienca fins a Vilafranca, estarà enllestit el 23 de juliol. El tram complert es finalitzarà entre finals de 2011 i principis de 2012.
Pel que fa a les obres que actualment afecten la C-15 i que segueixen creant retencions, el Conseller va subscriure les paraules del Director General de Transports, Jordi Follia, que en declaracions a Ràdio Igualada va explicar que es finalitzarien durant el mes de juny.
Segons Recoder, aquesta infraestructura és molt important per les comarques del Bages, Anoia, Garraf i Penedès, el conseller va recordar que 'l'Anoia guanyarà centralitat' i afirma que el nou eix de comunicació 'omplirà els polígons anoiencs d'empreses'. Malgrat l'optimisme, el conseller no es va aventurar a donar el nom de cap possible futura inversió.
Aeroport Corporatiu
El conseller va afirmar que donava suport a l'aeroport corporatiu d`Òdena: 'és una infraestructura amb molt de futur' però va matisar que actualment hi ha un problema d'encaix amb el territori i que la pista s'haurà de moure 6 graus respecte el projecte inicial.
Ningú és capaç de corregir l’error de la notícia? És impossible que la carretera Igualada-Vilafranca estigui inaugurada el 23 de Juliol en la seva totalitat!!!El tram de Puigdàlber a... Llegir més Vilafranca li queda molt! L’únic tram llest per inaugurar és el de Òdena-Castellfollit???
Ningú és capaç de contrastar les notícies??? Encara que el conseller s’hagués equivocat, algú hauria de contrastar la informació! El tram que estarà obert el 23 de Juliol serà Odena-Castellfollit que pertany a la carretera Igualada-Manresa. Siusplau podeu rectificar la notícia? Aquesta notícia és més nyap que la C-15
El tram de la C-15 direcció Vilafranca és un autèntic calvari,amés del lamentable i vergonyós pas alternatiu amb semàfor a l’alçada de Cabrera(on ja fa quasi set mesos que s’hi fan obres i... Llegir més on no s’hi veu ningú treballant)i on es produeixen esquerdes continuament per l’esllavissament del sòl(la sol.lució no seria fer murs de contenció sinó fer un viaducte que conectes directament amb el túnel).Si hi sumem treballadors reparant valles,els que hi fan rases per passar cables,els que reasfalten,i el pas alternatiu de Puigdàlber a Vilafranca,produeix un còctel explosiu que dona com a resultat que no hi hagi cinc quilòmetres sense obres.Com a usuari obligat d’aquesta via només puc dir que em produeix un enorme fàstic,sumant-hi amés que vaig estar aturat al semàfor de Cabrera vint minuts per una errada en l’aparell.Els qualificatius negatius se m’acaben,ja n’estic fins el capdamunt,que acabin ja!!!
1-De moment el tram que va direccio a Manrresa, el senyors ingenyers i cps penssants ancara no saben si sera C-15 o C-37, i amb consta que tenen un embolic que no hi ha Deu que ho aclari.
2-El tram... Llegir més que va direccio Vilafranca i que esta a nomes 8 Km de Vilafranca ancara n’hi ha per temps.
3-El tram del semafor que hi ha abans del tunel, es degut als fantastics ingenyers que te la Generalitat, i que ja es la tercera vegada que s’enfonsa la carretera, esperem que ara ho hagin fet be.
Crec que seria molt important especificar bé la notícia i confirmar quin és el tram que s’inaugurarà, si el que va cap a Manresa o el que va cap a Vilafranca. Jo confio que sigui el que va cap... Llegir més a Vilafranca. A Manresa no se m’hi ha perdut res.
Entenc que el tram que estarà enllestit a finals de juliol segons el conseller és el tram que s’inicia a la rotonda a odena direcció Manresa, i no el tram Igualada-Vilafranca doncs aquest... Llegir més aparenment sembla bastant verd a dia d’avui. Aviam si cumpleixen els terminis doncs els que diariament fem el tram vilafranca-igualada n’estem més que farts de les obres i del semàfor.
Afectat C15
Igualada
22 de juny 2011.01:39h
Els que cada dia hem de passar per la C15 sabem del nyap que estan fent i de l’estona que ens han robat de les nostres vides aturats a la carretera des de fa quasi 7 mesos.
Ja espero agafar... Llegir més vacances i esperem tornar amb la carretera oberta !! Esperem que al juliol com diu el conseller ja no hi hàgi pas alternatiu !! (acabada ja sabem que no ho estarà) però almenys que no ens hàgim d’aturar i esperar !!
Records als companys de fatigues i d’esperes de la C15 !!