//Plugins sense CDN ?>
L’esdeveniment congrega a uns 20.000 visitants que podran veure els productes d’aquestes set empreses. El president de Despell, Pere Tomàs, ha explicat que com que les empreses adoberes són eminentment exportadores, aquesta fira és crucial pel desenvolupament empresarial: “tot i que és difícil d’avaluar, possiblement la meitat del negoci de les adoberies, la meitat de la facturació surt de la gent que hi haurà visitant aquesta fira. Molta són ja clients nostres, els altres interessa que ens vegin, també venen dissenyadors i grans marques”. Tomàs recorda que a banda de buscar nous clients, l’important és aprofitar la Fira contactar amb els que ja es tenen per mantenir-los.
Els principals dissenyadors busquen a la Fira de Bolonya el material per confeccionar les seves col·leccions, per això aquest certamen se celebra semestralment, coincidint amb la preparació de les temporades de la moda. Així doncs, en aquesta mostra es començaran a definir les tendències del que es portarà la temporada tardor-hivern 2009, en quant a pell, accessoris, calçat i marroquineria.
Així la presència de marques igualadines en una fira que s'enorgulleix d'acollir només les primeres marques, demostra que la qualitat de la pell treballada a igualada és apreciada arreu del món. De fet, els blanquers destinen el 70% de la producció a l'exportació.
En l'ultima edició del certamen, un total de 22.000 persones de prop de 100 països van visitar els 1.246 expositors del recinte firal italià, la majoria dels quals eren d'Itàlia, Espanya, Alemanya i França.
Pau
igualada
27 de març 2012.23:55h
Si els piquets ”informatius” m’ho permeten, aniré a treballar.