//Plugins sense CDN ?>
Les xifres parlen per si soles, i mostren com malgrat la situació delicada per la que passa econòmicament el món del tèxtil i la moda, algunes empreses com Sita Murt o Munich, que rebia la setmana passada el premi, Xavier Berneda, al Jove Empresari 2008, saben fer-s'hi un lloc.
La marca Sita Murt ha apostat per l'expansió de les seves botigues pròpies, amb 5 obertures durant el 2008; dues a Madrid, dues a Bilbao i una en A Coruña. L'estratègia d'expansió de l'empresa prioritza les vies comercials amb un posicionament alt, com al carrer El Cano de Bilbao o Claudio Coello i Almirall de Madrid.
L'empresa ha experimentat un creixement molt important a nivell internacional. Ha fet un gran esforç per introduir la marca a les grans superfícies de prestigi com a: les Galerias Lafayette, Harvey Nichols o Tzum Moscow. França és el principal mercat d'exportació de l'empresa, seguit d'Itàlia. Actualment l'empresa exporta més de 40 països i compta amb 1900 punts de venda.
Situada Murt preveu créixer en el 2009 un 25%.
El ritme d'obertura de botigues pròpies es preveu com el 2008. En el que portem d'any, Sita Murt ja ha obert dos nous espais i en té previst obrir de 2 a 3 botigues més durant aquest any.
A nivell internacional, es preveu mantenir el creixement, al voltant del 40% aprofundint així l'estratègia d'internalització de la marca.