TORNAR

Sita Murt a la Passarel·la Cibeles

La dissenyadora igualadina a la Madrid Fashion Week

economia
Dimarts, 24 febrer 2009. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
La dissenyadora igualadina Sita Murt presenta la seva col·lecció Tardor-Hivern a la Cibeles Madrid Fashion Week aquesta tarda a les 6 a la sala Neptuno. La col·lecció porta per títol “La mujer oculta” i presenta un look de contrastos. Sita Murt, assenyala la importància d’un certamen d’aquestes magnituds, sobretot pel ressò mediàtic a través de la premsa de moda, i ens avança que la temporada d'hivern vinent es portaran minivestits i grans jerseis.

Què representa per una dissenyadora catalana participar en aquest Madrid Fashion Week?

Per nosaltres, Cibeles Madrid Fashion Week significa presentar la col•lecció a la premsa i mitjans especialitzats i és, per tant, molt important. Si aconseguim captar l’atenció d’un nombre elevat de premsa de moda i, a més, ens valoren positivament, això ja és tot un èxit i val la pena tot l’esforç que hi dediquem a la desfilada, que és molt.

Hi ha vàries marques catalanes a la Cibeles Madrid Fashion Week, suposo que influeix el fet que a Barcelona actualment no hi ha cap passarel·la on poder participar.

Quantes vegades hi heu participat?

Fa uns quants anys ja hi vam ser durant 13 edicions, però després vam tornar a Barcelona a la Passarel•la Gaudí, anomenada posteriorment Passarel•la Barcelona. Quan va desaparèixer vam tornar a Madrid i ara ja fa cinc temporades que hi som.

Quatre detalls del què es portarà l'hivern vinent.

Serà un hivern amb materials nobles: angora, mohair, sedes… Contrasten els abrics gruixuts amb caputxa amb interiors més prims i delicats. Hem presentat nous volums, a l’alçada de les espatlles, que hem batejat com “volum papallona”. Els colors estrella són el llúdria, el blau marí, el nude… Es portaran les minifaldilles, els minivestits que contrastaran amb grans jerseis.

La situació de la moda de disseny i de grans marques, topa amb una societat en crisi?

Hem apostat per creativitat, disseny i internacionalització. La crisis no ens farà canviar la nostra estratègia, en tot cas, potser caldrà potenciar-la encara més. Nosaltres creiem en el nostre producte i en el nostre equip i som optimistes de cara al futur. Evidentment cal donar atenció als mercats internacionals i diversificar els nostres objectius comercials.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.