TORNAR

L'Slow Shoping celebrarà una nova edició del 3 al 10 de maig

economia
Divendres, 11 abril 2025. 15:06. Redacció AnoiaDiari.

L'àrea de comerç de l'Ajuntament d'Igualada ha presentat una nova edició de l’Slow Shopping, que se celebrarà del 3 al 10 de maig, amb l'objectiu d'aprofitar els dies previs al Rec.0. 

L'Slow Shopping "convida a gaudir de les compres amb calma i de manera conscient, descobrint i vivint el comerç local amb una mirada pausada, propera i de qualitat". 

A proposta del teixit comercial, una novetat és la substitució dels plànols impresos per una nova web, en fase final de desenvolupament, que permetrà consultar des del mòbil els establiments adherits a l’Slow Shopping. Aquest canvi "aposta per la sostenibilitat, la comoditat d’ús i la immediatesa", i vol facilitar la participació de tothom amb una eina digital intuïtiva i accessible.

El regidor de dinamització econòmica, Jordi Marcè, ha destacat que “l’Slow Shopping és una oportunitat per mostrar la qualitat i la proximitat del comerç igualadí, i enguany ho fem amb una nova empenta. Avançar-nos al Rec i oferir eines digitals més àgils és una manera de continuar adaptant-nos al que la ciutadania demana i necessita”.

 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.