TORNAR

Sorteig de 8 peces de les marques REC.06

Dies 15, 16 i 17 de novembre

economia
Divendres, 9 novembre 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Ja falten pocs dies per que les velles adoberies del barri del rec es transformin, per setena vegada, en botigues efímeres de més de 40 marques de moda. Pop up's dissenyades per l'esdeveniment en espais ja coneguts, però alguns encara per descobrir. Com cada edició, anoiadiari·cat i Rec Experimental Stores sorteja 8 peces de les marques presents en aquest esdeveniment entre els seus lectors.

Fàbrica de Curtits Farrés, nou espai del Rec.06.  Foto: Marc Vila

Rec.05. Arxiu.  Foto: Marc Vila

La setena edició del Rec.0 Experimental Stores torna a ser un referent de moda i creativitat, un experiment del retail que compta amb més de 40 marques i transforma 22 pop up stores del barri del Rec.

En aquesta edició s'obriran nous espais del barri, com la gran fàbrica de Curtits Farrés, per la plaça dels Traginers, el carrer Traginers i el Dr. Joan Mercader. Igual que en les passades edicions d’hivern, Rec.0 col·loca pop up stores al Museu de la Pell i al pati industrial, on hi haurà diverses marques i el bar Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.06.

En aquesta edició, a més de les marques que ja són referents com Desigual, Levi’s, Sita Murt, TCN, Custo Barcelona, Kickers, Marithé François Girbaud, Ash, Miriam Ponsa o Josep Abril, s’incorporen noves marques com Superdry, Nice Things i Fornarina, esportives com Tsunami i Diadora i dissenyadors alternatius com Anaid Kupuri. Aquesta edició comptarà amb Lacoste, Kookaï, Pepe Jeans, Vialis, Punto Blanco, Skunkfunk, Textura, Toni Francesc, Txell Miras, Dütch Delight, Visual Poetry Barcelona, Antonio Miró, Boxley, Buff, Catherine Parra, Naf-Naf, Chevignon, David Valls o Messcalino; marques infantils com Naf-Naf, CKS, Custo Growing, Chinche, Beans Barcelona, Mon Marcel, Micu Micu, Desigual Kids o Chevignon Kids.

Sorteig

Vuit peces de les més de 40 marques que reunirà Rec.06 són les que anoiadiari·cat i Rec.0 Experimental Stores, sortegem entre tots els inscrits a cada marca. Per guanyar una de les peces només cal escollir una firma, clicar a sobre el nom, i apuntar-se. El sorteig es farà dimecres 14 de novembre i es publicaran el nom dels guanyadors/es.

Aquestes són les firmes de Rec.06 que sortegen una peça:

Boxley

Buff

David Valls

Dütch Delight

Micu Micu

Punto Blanco

Sita Murt

Textura


7 Comentaris

p

pepa xaus

igualada

13 de novembre 2012.10:14h

Respondre

Huiii no estem mai contents, primer compta amb el comentari que no u vol cap altre ciutat, per lo que jo tinc entès i en varies ciutats que o volen, però els organitzadors no volen marxar del REc.... Llegir més i potser no trigarem gaire a veure, altres opcions com aquesta que evidentment no es dirà REC ja que el rec es a Igualada, i el tema de que els diners, que es fan, marxen de Igualada, pregunta-li als Restaurants que i han a dintre al rec, i voltants, inclús restaurants que i han al centre de Igualada i passeig.
La gent llogada que ia per vendre a les botiges, i botiges igualadines que son al rec, i son elles les que gestionen.
no es just que tot o tirem a terra, em de tenir les mires llargues i valorar lo que tenim, i segur que es pot millorar tot,. però es el esdeveniment mes important del any amb afluència de gent.

m

mariona

igualada

12 de novembre 2012.07:23h

Respondre

Saps que passa Pep, que això que dius no és cert. A Barcelona es va fer una cosa similar al recinte firal, un cop, però mai més, i saps per què? Doncs perquè es va prohibir, multa inclosa.
I... Llegir més saps per què, doncs perquè la normativa s’ha de respectar et diguis Levi’s, Desigual o el que sigui. I qui acaba autoritzant que una cosa així, és faci o es deixi de fer a una ciutat, és l’Ajuntament, que és qui hauria de garantir les regles de joc.
I un esdeveniment d’aquest tipus que en principi era només per cridar l’atenció d’un barri, tenint en compte que sembla que vol establir-se i per tan ja no serà una acte espontani, sinó que és un acte que persegueix el benefici econòmic, llavors, com tothom, ha de complir amb els requisits que també s’exigeixen als altres. I no et confonguis, perquè els diners que es fan marxen.

P

Pep Guix

Igualada

11 de novembre 2012.22:10h

Respondre

Tens raó Raúl de Capellades, què s’han cregut! això de pretendre dinamitzar el tan malmès sector comercial Igualadí amb una idea almenys original i trendacadora és indignant.
Pot agradar o... Llegir més no, però si enlloc del Rec d’Igualada fos al Born de Bcn (p.ex.), escoltaríem elogis de mig Europa.

Apa, salut.

M

Maria

Igualada

10 de novembre 2012.10:40h

Respondre

És que a Igualada, si no ens queisem per alguna cosa no estem contents .......

m

mariona

igualada

10 de novembre 2012.07:40h

Respondre

Home, sembla agosarat dit que els impulsors del rec agermanen moda i arquitectura. Són saldos eh el que venen, i arquitectura que vols que et digui, no veig que en parli pas aquest article-anunci,... Llegir més més aviat fa referència al conjunt de marques que vindran a deixar-nos les deixalles, perquè cap altre ciutat els hi posa tan fàcil, no fotem!

M

Marion

9 de novembre 2012.12:07h

Respondre

Doncs a mi em sembla genial. Després ens queixem que tot es concentra a les grans ciutats i que està mal repartit, que així no es pot créixer... No sabem el que tenim ni el que volem...

Moltes... Llegir més felicitats als impulsors del Rec.0 per agermanar moda i arquitectura!

r

raúl

capellades

9 de novembre 2012.10:36h

Respondre

A mi que em perdonin, però que 47 marques, algunes de les quals, marques internacionals, situades als millors carrers de les principals ciutats del món, tinguin la necessitat, de venir a una... Llegir més població de 40.000 escassos habitants, a descarregar. I que a més a més sigui notícia que entre totes aquestes marques se sortegin 8 peces de roba, em sembla ratllar el ridícul.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.