TORNAR
PUBLICITAT

Les tradicions i la tardor de l’Alta Anoia, font d’atracció per als clients

Bona part dels turistes del pont de la Castanyada van visitar el Mercat de Tots Sants de Calaf

economia
Dilluns, 8 novembre 2010. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El Consorci per a la Promoció Turística de l’Alta Anoia ha analitzat les dades d’ocupació del cap de setmana llarg de la Castanyada, de les quals se’n poden treure dues conclusions: l’ús creixent d’Internet a l’hora de fer els tràmits i la reserva, i l’atracció que representen el paisatge i les tradicions de la zona.

El Mercat de Tots Sants de Calaf

Els clients que van hostatjar-se el cap de setmana del 30 i 31 d’octubre i 1 de novembre als establiments de l’Alta Anoia provenien, sobretot, de la zona del Vallès i del Barcelonès. Com ja és habitual, es tractava sobretot de turisme familiar o bé colles petites d’amics.

Pel que fa a les activitats realitzades, una bona part dels turistes van visitar el Mercat de Tots Sants de Calaf, celebrat l’1 de novembre, o bé el mercat setmanal dels dissabtes de la mateixa localitat. D’altra banda, bona part van aprofitar per anar a buscar bolets o realitzar caminades per l’entorn natural. Finalment, alguns van voler conèixer els pobles de la zona o bé el Memorial de l’Exèrcit Popular de Pujalt.

Per internet

Cada vegada va en augment l’ús d’Internet per a efectuar les reserves o demanar informació: més de la meitat dels clients de la Castanyada van realitzar els tràmits per via telemàtica, mentre que la resta van fer-ho per telèfon.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.