TORNAR
PUBLICITAT

Els treballadors de Subministraments Bisbal es mobilitzaran contra l'Expedient de Regulació

Ferralles de l'Anoia, vinculada a SiB, podria haver de tancar

economia
Dimarts, 6 octubre 2009. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
A partir d'avui mateix, els treballadors de Subministraments Bisbal es mobilitzaran per reclamar a l'empresa que prengui aviat una decisió sobre la situació d'incertesa amb què es troben. Pancartes i manifestacions per reclamar un posicionament, ja que desconeixen quants es quedaran al carrer. De moment l'empresa ja ha informat que està estudiant un pla de viabilitat abans de presentar-lo al comitè. Tanmateix, Ferralles de l'Anoia, una de les empreses vinculades a SiB podria haver de tancar ja que pràcticament tota la plantilla es quedarà sense feina. Acudiran aviat a un advocat ja que com a empresa externa  no formen part del mateix comitè d'empresa ' i l'empresa no ens ha donat cap data'.

Subministraments Bisbal, al carrer de l'Aurora

Mobilitzacions

El comitè d’empresa de Xavier Bisbal, S.L., desprès d’haver-se reunit aquest dilluns a la tarda amb els representants de l’empresa i després d'una assemblea de treballadors, han decidit que a partir d'aquest dimarts faran mesures de pressió per que l’empresa ens doni una resposta el més ràpid possible a la situació actual. Així penjaran pancartes al centre de treball de Vilanova del Camí, i en algun moment del dia, és tallarà el transit del carrer Teixidors.

També dimecres a la tarda, a 2/4 de 7 faran una manifestació que anirà des del centre de treball de Vilanova del Camí a les oficines Centrals de l’empresa situada a la plaça de Cal Font d’Igualada.

'El temps va en contra nostra'

Una de les empreses que està en una situació més delicada és ferralles de l'Anoia. Saben que tots, més de 60 treballadors, es quedaran al carrer però no saben quan.

'Sabem que han presentat a la generalitat el concurs de creditors, pendent que l'aprovin' ha informat un treballador de Ferralles de l'Anoia, però encara esperem que ens passin per escrit un possible acord per tenir els trenta dies per negociar'. I ha afegit que 'estan allargant el tema, i el temps va en contra nostra'. I és que la situació d'ingovernabilitat en què es troben, que van cobrar la darrera nòmina al juliol i la paciència dels treballadors s'està esgotant, és cada vegada més delicada, 'vehicles en rènting, impagaments...els ànims estan molt caldejats' afegeix el treballador'.

Afirmen que acudiran aviat a un advocat ja que el comitè d'empresa de SiB no els representa perquè són una empresa vinculada, i no tenen resposta de la direcció de SiB.


58 Comentaris

E

Eduard

Igualada

13 d'octubre 2009.19:18h

Respondre

O autònoms; però clar, que s’arrisqui un altre per mi.
Cal ensenyar a pescar, no portar-li el peix a taula.

Amic Albert, no sé d’on has tret això que em fa ràbia que els hi paguin, al... Llegir més contrari; llegeix bé (si et cal més d’una o dues vegades fes-ho) i veuràs com dic el contari (”ESPEREM QUE BEN AVIAT”).

A

Albert

IGD

13 d'octubre 2009.18:15h

Respondre

Sembla, amic Eduard, que et faci ràbia que aquesta gent vulgui cobrar el que li legítimament els deu un, efectivament, Empresari. Després d’això amb els seus diners poden fer el que vulguin:... Llegir més primer de tot, potser, donar de menjar als seus fills. Si després d’això volen muntar una empresa ho faran, i sinó buscaran una altra feina, perquè, que jo sàpiga per cada empresari es necessiten uns quants treballadors, no al revés.

E

Eduard

Igualada

13 d'octubre 2009.15:41h

Respondre

A veure si, quan els hi paguen el que els hi deuen (esperem que ben aviat) i, per fi, puguin passar a l’atur, el capitalitzen i montin ells una empresa on crear nous lloc de treball, ai no, uf! que... Llegir més ho facin els ”lladres empresaris”, amb els meus diners no m’hi jugo res.
Espanya = país de funcionaris i apoltronats varis.

m

marta

barcelona

12 d'octubre 2009.20:15h

Respondre

soy la mujer de un trabajador de ferrlles de laonia y lo que creo qie tienen que hacer es dejar de dar largas a los trabajadores y solucioar esto ya, que el Sr. xavier bisbal y la familia qe tiene... Llegir més vinculada a su empresa lo vendn todo, el gimnasio, los locales, su casa su coche si hace falta!!!
no solo les han mentido, si no que les han robado tanto dinero que tenian que cobrar los ferrallas en negro, que se podria montar dos o tres empresas mas

S

Sara

10 d'octubre 2009.11:19h

Respondre

Estimat Joan 53, aigüa al ví, res de res. Passem al cava que fa bombolles.
Segurament que els que opinem aqui no tenim idea de res per lo que
fà a Bisbal.
Potser el 38 milions son de 38.000.000 de... Llegir més mentides, calumnies e insults.
Per sort segueixo pensant que qui tè l’iniciativa de montar una empresa
és per treure’n benefici i ”petant” no es pas la finalitat. Que equivocar-se és humà, i que l’home ès l’ùnic animal que ensopega 2 cops amb la mateixa pedra.
Els temps dels bandolers han quedat enrrera.
I el cas Millet, un cas apart que ens demostra que aquí com a l’India
hi han castes, els intocables, politics, funcionaris i cognoms ilustres.
Els paries, treballadors per compte propia (empresaris) i treballadors
per compte aliena.
Els brahmans, el clero. I podriem seguir.
Bon cap de setmana

J

Joan

Igualada

9 d'octubre 2009.18:16h

Respondre

Per Sara 50

Estimada Sara tornes a posar aigua al vi ,
El que estic dient és que un no arriba a tenir uns deutes de 38 milions d´ euros y tota la culpa es de la crísis mundial , dels bancs (que... Llegir més reconec que ens tenen asfixiats) o dels treballadors que cobren una pasterada .
En el meu cas senyora tinc dues polisses de crèdit i creguim que els bancs no m´en perdonen una .
Jo no sóc una ONG , jo sóc una petita empresa que no estira més el braç que la màniga .
Aviat es descubrirà tot el pastel de la empentanegada que ha deixat aquest senyor .
Aquí no s´està atacant l´empresa de catalana, aquí es parla d´una molt mala gestió y de no donar la cara en vers tots el deutes a acreedors i treballadors .
Vosté no sap que aquest senyor està amagat i no contesta a proveïdors, ni treballadors ?
No generalitzi amb les empreses catalanes . Estem parlant de la conducta del sr Xavier Bisbal envers a una deuta milionaria que afecta a moltes empreses hi ha molts treballadors directes .

M

Màrius Conde

Madriz

9 d'octubre 2009.18:11h

Respondre

I que me’n dieu de ”la espantada” del flamant Director General... això si que és compromís amb l’empresa i els seus treballadors! Sr. Bisbal, apuntis 10 punts per tan encertada... Llegir més elecció.
Quatre dies en el càrrec i quan s’acaba el crèdit de la visa ”business” cap a casa... no fos cas que s’ha arrugui el vestit, s’embruti el bon nom i es malmeti el llustrós currículum.
Bé, si s’acaben les empreses a Igualada sempre ens quedarà la política...
En resum: Mentre hi hagi rucs, hi haurà gent que anirà a cavall...

U

Un trabajador de Bisbal

9 d'octubre 2009.18:11h

Respondre

¿ Dónde está el Sr. Joan Bisbal ?

S

Sara

IGD

9 d'octubre 2009.15:45h

Respondre

Pel Joan-45
”De l’arbre caigut tothom en fà llenya” i això ès lo que esta passan
a Bisbal i malauradament sabem que seguirà passan arreu i sobretot a
la nostre comarca on l’index d’atur... Llegir més no para de creixer.
Celebro que a la teva empresa et sentis recolzat pels treballadors que
integran la plantilla, que els proveidors et donin un cop de mà, llàstima que tú no cobris des de fa 2 mesos. Potser també pots dir que
els bancs t’ajudan amb prestams i lineas de descompte sense avals ni
garanties de cap classe i que els teus clients t’adelantan els seus
pagaments. Aleshores mès que una empresa.potser ets una Ong.
I no t’enfadis, cadascú es lliure d’escriure lo que vulgui, no?
The best wishes

a

anonim

9 d'octubre 2009.15:39h

Respondre

Treballadors de la Bisbal i de Ferralles de l`Anoia, perque no us uniu? la unió fa la força i sempre us han tingut separats tant que no teniu ni comité. Al cab i a la fi busqueu un bé comú!

t

trabajador

vilanova

9 d'octubre 2009.13:37h

Respondre

para llibert.
lastima no entraras en esta gran empresa para trabajar sin esfuerzo.
te hubieras dado cuenta que todo eso que tu dices es una mentira como un templo.
yo hace 8 años que trabajo en... Llegir més bisbal y no me escondo de decirte cual es mi nomina 1.100 euros y cuado quieras te lo demuestro.
vasta ya de leyendas urbanas de lo mucho que se cobra en bisbal!!

es todo mentira!!!!!!!!
y no sigais con el tema de los coches xd,que no todas son de los que trabajan en bisbal de gama alta hay 5 o 6 contando con los de los jefes.

el resto son de las empresas de al lado.

no mintais mas,y dejar de decir cosas que no son ciertas.

L

Llibert Marçà

Igualada

9 d'octubre 2009.09:43h

Respondre

Fa anys, jo també volia treballar per a la Bisbal i tenir un BMW com diuen per aquí. Era l’empresa enveja de tota la comarca. Comercials guanyant 4000-5000-6000 euros al mes; peons i capataços... Llegir més forrats amb una feineta física i sense mals de caps... Tots amb cotxes de gamma alta: audis, bmw...
Com es nota que heu fet moltes bestieses amb el pastón que estàveu guanyant tots aquests anys. I us enrecordeu com llançàveu els calers amb festes a Vilanova -40è aniversari ?- Al final, a tothom li arriba el seu moment de rendir comptes. Als vostres jefes, per ineptes i per no haver estat més curosos prevenint una situació de crisi, llençant-se de cap a la piscina i mai millor dit amb el gimnàs de Cal Font i les botiguetes ruinoses. I també dir-vos que vosaltres heu estat mals exemples per als treballadors: gastadors compulsius, ”pijos de coll blau”, que us pensàveu ? que la fireta duraria sempre ? Espero que us en sortiu, perquè hi ha gent que patirà drames personals, però hi ha uns quants que ara tornaran a tocar de peus a terra.

F

Francesc

Igualada

8 d'octubre 2009.21:31h

Respondre

Benvolgut Eduard. Parles amb uns termes de suficiència que fan entreveure un ”ja se les arreglaran”, força preocupant. Segur que tu t’ho has ”currat” tot a la vida, segur que les coses et... Llegir més van bé, segur que tens un bon raconet guardat... per tant, has de ser el nostre ídol? la nostra guia a seguir?. No sé de què treballes, si sempre has treballat del mateix, ni si hi ha hagut canvis laborals a la teva vida, de fet no m’importa massa, però només desitjo què, per un moment, facis un esforç d’abstracció, i imagina’t que tot aquest ”palauet” que tens al voltant i que t’has guanyat amb la suor de la teva (¿?) front, s’enfonsa, o potser creus que estàs immunitzat? Tota aquesta gent pencava, i es guanyava el seu sou de la millor manera i de ben segur que hi haurà qui hagués ”viscut” al límit, però això no els fa mereixedors de la generalització que imposes, amb els teus comentaris d’economia de garrafa... Bona nit...

J

Joan.

Igualada

8 d'octubre 2009.20:13h

Respondre

Els deutes de la empresa Bisbal s´estimen entre 35 i 38 milions d´ euros .

JA PODEM FER SOPARS AMB CASTELLS DE FOCS JA !!!, GIMNAS DE PIJOS , ETC..!!!

Això no fa quatre dies que va malament ,... Llegir més aquests balanços??? .I les auditories ????
Em sembla que tanta tardía sense fer cap canvi ( encara avui tenen cotxes de rènting )fa molta pudor.
Tenim els papers mullats sr Bisbal o va anar a l´escola del sr Millet ???
Ah !!! això va per la sra Sara
Actituds com la del sr Bisbal fan que tanquin moltes petites empreses .
Els diners que deu amb nòmines als seus treballadors ( i que desde aquí els i dono el meu suport ) no es pot comparar amb el deute que te escampat a altres empreses .
Hi ha una màxima en una empresa perquè funcioni sra Sara .
la primera : Pagar al proveidors , la segona pagar els impostos i als treballadors i si queda alguna cosa ha de cobrar l´amo .
Hi ho dic jo que tinc una empresa i fà dos mesos que no cobro .
Això si!tinc els proveïdors contents i amb ganes de donarme un cop de mà .
Els treballadors donant el màxim rendiment i amb una predisposició molt bona .

No ens enganyem !!! Quan un treballador no funciona se´l fà fora , quan un empresari no funciona deixa una escampada de deutes de por .

t

trabajador de bisbal

8 d'octubre 2009.00:21h

Respondre

respondiendo a marc casagdda me gustaria que los comentaris de las nominas,tubiera razon pero perdona te puedo enseñar de cinco años que llevo trabajando que jamas e cobrado esa contidad me... Llegir més gustaria que si haces ese tipo de comentarios a gente que lo estan pasando mal sepas de lo que hablas.Me gustaria que hubiera un poco mas de humanidad por muchas familias que lo estan pasando mal, y teniendo que pribar a sus hijos de cosas por no poder pagar

u

un trabajador de sib

7 d'octubre 2009.23:42h

Respondre

PARA EL SEÑORITO MARC CASAGOLDA I RIBE
SOY UNO DE LOS MUCHOS QUE TRABAJA EN BISBAL Y YO SI ME EMBITAS UN CAFE MAÑANA PORQUE NO PUEDO PAGARLO YO TE ENSEÑO TODAS MIS NOMINAS DEDE QUE ENTRE EN... Llegir més BISBAL.
SI QUIERES DEL RESTANTE DE LOS 2000 QUE DICES QUE COBRO ME LOS DAS TU SEÑORITO

E

Eduard

Igualada

7 d'octubre 2009.23:33h

Respondre

Voleu dir que en aquest cas l’empresari i ALGUNS treballadors s’han comportat de manera molt diferent ? Doncs no, ambdós han estirat més el braç que la màniga i s’han endeutat més de les... Llegir més seves possibilitats.

Calia que l’empresari obris nous negocis i dugués a terme festes vàries? Cal ser emprenedor, però també cal prudència.

Calia que tot treballador s’hipotequés per tenir un habitatge en propietat ?. Com es pot adquirir un deute tan elevat sense pensar una mica i veure que els temps de bonança econòmica no duren sempre; hem perdut la cultura de l’estalvi i, és en aquest temps de bonança, quan s’havia de fer. També existeix el lloguer (em sembla que ningú estava obligat a hipotecar-se), però clar estem en un país on la mentalitat laboral tancada no ens fa veure més oportunitats, país on la mobilitat geogràfica laboral és quasi nul·la (a diferencia de l’Europa més avançada).

Cal una nova cultura econòmico-laboral. Déu n’hi do aquest país en el qual qualsevol peó cobrava més que un llicenciat amb varis màsters, tard o d’hora les coses han de recobrar el camí correcte o és veritat allò de ”Spain is different”, doncs ”bona” diferència tenim.

Qui ha viscut al dia (al límit) i ara espera que el ”papa” Estat el salvi, perquè no va reflexionar-hi una mica abans ? Sort a TOTS els altres.

S

Sara

Igualada

7 d'octubre 2009.21:08h

Respondre

Estimat treballador de Bisbal:
Per suposat que m’agradaría que tú i els teus companys cobreu la
nomina cada mes.
Segur que les coses des de direcció es poden/podien fer sempre millor,
també a... Llegir més diari podem ser millors persones,pares, tiets, fadrins...
Si l’empresari, per impagaments, manca de feina, poca ajuda dels bancs
retards de cobrament per l’obra pública, etc, etc no pot
afrontar el pagament entre altres coses de la vostre nòmina, que ha de
fer, suicidar-se?
Sols vull dir-te que aviat no quedarà ningú amb ganes de montar una
empresa. Estaría fins demà escribin les empreses que han passat per
aquest mal trangol. I quan dic empresa, vull dir treballadors i empresari.

J

Jordi

7 d'octubre 2009.20:40h

Respondre

Contra Bisbal i el seu capital, lluita radikal. Si fossim a Euskadi amb sindicats més lluitadors, aquets empresaris s’ho romiarien més. La culpa no es del que ha estirat mésla maniga, la culpa... Llegir més es del govern Espanyol per deixar fer amb aquets poca vergonyes.Espero que tot això passi haviat, però amb els bufagaites de sindicats que tenim en aquest pais, tot anira x llarg. Lluita radikal, contra Bisbal i el seu capital.

Una abraçada a tots el treballadors en una situació similar aquesta, i anims, l’ùnic camí es la lluita !!!!!!!

J

Joan

Igualada

7 d'octubre 2009.20:30h

Respondre

Davant d’una situació així només cal esperar que els ànims es tranquilitzin i que cadascú rebi el que li pertoca pel seu treball. Si després és viable o no continuar amb l’activitat... Llegir més empresarial és un altre tema. La situació a la nostra comarca és dramàtica, amb uns índex d’atur més propis de països subdesenvolupats, on el teixit industrial que fina ara ens havia sostingut ha saltat pels aires.
No estic d’acord amb el concepte decimonònic de que l’empresari és el ”pater protector” dels treballadors; aquest concepte paternalista de l’empresari vers el treballador ha de desaparéixer, tot és redueix a una situació contractual, i cadascú ha de complir la seva part.
Crec que tampoc estaria de més demanar responsabilitats als estaments polítics per l’abandó d’aquesta comarca...

M

Màrius Conde

Madriz

7 d'octubre 2009.20:27h

Respondre

Que fàcil ser empresari en temps de bonança... ¡visca ”el pelotazo”!
Crec que la culpa de tot plegat es clarament de la direcció de l’empresa. (cosa molt habitual en negocis familiars)... Llegir més Creixement desmesurat, falta de previsió , estructures financeres febles i organigrames de direcció feudals.
D’acord que les circumstàncies son difícils, ¿però, que es pensaven? ¿Que aquest creixement desmesurat no s’aturaria mai? Fa quatre dies feien un castell de focs d’artifici celebrant l’aniversari i avui tot se’n anat a orris... Per favor, senyors, una mica de seny.
I ara, com sempre, qui paga el plats trencats són els treballadors. Quin país! Axis en va...

x

xavi

7 d'octubre 2009.19:47h

Respondre

No tot és tan bonic: www.calfont.cat

m

marc

igd

7 d'octubre 2009.19:13h

Respondre

És molt fàcil cridar però, i després què ? A alguns que fins ara se’ls portava el peix caldrà ensenyar-los a pescar. El món econòmico-industrial ha canviat (i més que ho farà). Com deia... Llegir més aquell ”renovar-se o morir”.

J

Joan.

Igualada

7 d'octubre 2009.19:04h

Respondre

Hola Toni.
Crec que estàs molt equivocat !!!
Amb molt de respecte et dic que en la vida s´ha de ser responsable dels teus actes . Jo també tinc una empresa i el que no pots fer és engañar a la... Llegir més gent. M´explico :
Quan una empresa com Bisbal deixa de pagar als treballados , evidentment avans deixa de pagar moltes coses ( proveïdors , serveis , etc...
Darrera d´aquests impagats moltes empreses ho estan passant molt malament, inclús algunes hauran de tancar .
El senyor Bisbal ha engañat a proveïdors demanant acords de pagaments ,retornant factures a petites empreses , i ara deixa de pagar als treballadors sense donar la cara .
Això senyor, no ho arregla l´atur.
M´agraderia que vosté tingués penjats 90 mil eros amb pagarés ho estigués tres mesos sense cobrar ( ja que de moment la gent no la posen a l´atur ) i hagúes de pagar una hipoteca .

j

joan

7 d'octubre 2009.19:03h

Respondre

qui va plegar divendres era el Director, que sempre queda subordinat a la decisions que es prenen en un consell on el presideiz el propietari...

E

Eugeni Rovira

Igualada

7 d'octubre 2009.18:39h

Respondre

Tots els que pensen que muntar i dirigir una empresa es tan facil, que no es lamentin i que ho facin. No perdeu el temps i comenceu a muntar la competència al SIB.

m

marc

igd

7 d'octubre 2009.18:13h

Respondre

Resulten ben extranyes les manifestacions dels sindicalistes catalans. Manifestaciones plenes de banderes CATALANES i on totes les consignes es criden en ESPAÑOL.

L

Lola

Igualada

7 d'octubre 2009.17:56h

Respondre

Tot plegat, s’ha vist ja tantes vegades!

Es com veure la mateixa película una i altre vegada (canvien només els actors). Fins i tot, els insults són sempre els mateixos any rera any.

I com que... Llegir més ja hem vist aquesta película, sabem com acaba.

D’empreses familiars (gran actiu d’Igualada als anys 50-60-70) ja no en queda quasi cap. Aviat ja no podrem llegir allò tant nostrat de ”fulanito, paga cabrón”. En una generació ja haurà desaparegut del tot qualsevol vestigi d’empresa amb capital local.

Només quedarà el sector serveis i alguna multinacional passatgera. La resta, ciutat dormitori (o ciutat cementiri...).

Pel que fa als serveis, si s’ha de refiar de volums, anem malament (tant com a ciutat que com a comarca). Si parlem d’industria d’arrel multinacional, no hi ha sól industrial on instal.lar-la.

En fi, al menys es vuirà tranquil. Tot adormit. Tot molt adormit.

E

Eduard

Igualada

7 d'octubre 2009.17:16h

Respondre

Sí Joan ho entenc, és el problema de viure al límit i, en temps de bonança, no fer cap tipus de previsió ni estalvi, i punt (no tot és infinit ni sempre tan bonic).
Qui portava l’empresa va... Llegir més plegar del seu càrrec divendres ?

J

Joan

7 d'octubre 2009.16:56h

Respondre

Amb l’Eduard i sobretot en Toni. Eduard, ja sabem que quant aquesta gent porti 3 mesos sense cobrar, FOGASA es farà carrec. Saps quin es el problema? que durant aquest tres mesos la gent no cobra... Llegir més de Bisbal ni de FOGASA, per tant no TENEN INGRESSOS. Hem fas gracia Eduard de la manera com fas el teu comentari... que et penses que som tontos? Saps el que suposa amb una família deixar d’ingressar la nomina d’una persona durant 3 mesos? Precisament la persona que duia Bisbal no es la creadora de l’empresa...No soc cap treballador de >Bisbal però si que tinc una familiar directe. Soc un petit empresari, molt petit i se perfectament el que es patir mal del caps, arrossegar la feina fins a casa... però saps que passa Toni, que quant vaig engegar el meu negoci jo ja era conscient dels problemes i dels BENEFICIS que tindria. Eduard, no es tracte de tenir o no tenir un BMW o una hipoteca, es tracte que la gent deixa de cobrar, ho entens Eduard??

m

marta

7 d'octubre 2009.16:03h

Respondre

Curiosa imatge que pot tenir lloc avui a la plaça de Cal Font: mentre els treballadors (a l’espera de la nòmina de setembre i la paga de fa dos mesos endarrerida) es manifestin davant de les... Llegir més oficines centrals, a la porta del costat vinga entrar i sortir gent (no gaire pobres ells) del gimnàs.
Tots a la mani !

E

Eduard

Igualada

7 d'octubre 2009.15:57h

Respondre

Els comentaris del Toni i la Sara, en la majoria del seu contingut més que certs, només couen a aquells que no tenen/tenien dos dits de front i han estirat més el braç que la màniga. Aquells que... Llegir més abans de fer les coses (hipoteques i crèdits varis) han pensat una mica, han fet una previsió de futur pensant que els sous i contractes no són per sempre (es poden acabar), etc. aquests sí que es mereixen el màxim respecte: no tots els treballadors, per sort, s’han comportat igual davant la conjuctura econòmica present i futura. És sabut, o hauria de ser-ho, en els mínims de la gestió econòmica familiar, que destinar més d’un 33% de les rendes al pagament d’una hipoteca és, realment, una bestiessa. Evidentment els pisos estan més que inflats de preu i els bancs/caixes oferien hipoteques a tothom, però pensar una mica i assessorar-se havia de ser més que necessari. Ningú obliga a ningú a comprar, també existeix el lloguer i, potser ara, alguns se’n adonaran que aquesta segona opció no és sempre llençar els diners. Només cal veure com en aquells països d’Europa que ens passen la mà per la cara no es té la mateixa idea del lloguer que al nostre país.
Sort per a aquells que realment s’ho mereixen.

Un país on el 19% de la ocupació laboral estava destinada a la construcció, quan aquesta no hauria de superar el 5%, no podia anar gens bé. Un peó (i afins) cobrant molt més que un llicenciat amb varis màstres tres quarts del mateix. Ara les coses tornen al seu lloc ?

t

treballador de bisbal

igualada

7 d'octubre 2009.15:55h

Respondre

Estimada Sara,

M’imagino que per les teves paraules deus tenir la teva nòmina cada mes ingressada al banc. Perquè sinó fós aixi no crec que opinessis el mateix.

Tens raó en que hauriem de... Llegir més estar tots units, però com a treballadors tenim la obligació de treballar i l’empresari de pagar.

Quan aquesta cadena no existeix, el contracte es trenca.

Moltes famílies no tenen ni per viure ( és molt trist de dir-ho ) i quan dic per viure és literal, han d’acudir als seus familiars per manca de moltes coses ( que ara no hi entraré perquè hi han casos realment crispants).

Si tu estiguessis en aquesta situació, t’asseguro que faries el mateix.

No voldria pas que arribessis a això i mira que no et conec de res.

Per tant quan parlis d’alguna cosa, fes-ho amb seny i pensa que si hem arribat a fer totes aquestes coses, potser tenim algun motiu.

No creus?

PD: Si aquesta empresa ha arribat a tenir tots els beneficis que ha tingut, ha estat gràcies a l’esforç i sacrifici de tots i cadascú de
nosaltres.

Per tant no ens mereixem això, i t’asseguro de primera mà que això es podia haver solucionat de moltes altres maneres.

T

TRABAJADOR

igualada

7 d'octubre 2009.14:30h

Respondre

marc callate esa bocaza que no tienes ni idea,cuantos bmw has visto en la puerta de bisbal?
uno tiene mas de 10 años y el otro se lo compro porque se lo podia permitir.
cuantos coches mas ha visto... Llegir més de gama alta? los audis no son precisamente da los trabajadores mileuristas.
lo que tiene que hacer juan vs xavier es salir de la cueva,y darnos lo que nos pertenece y no lo hemos ganado con nuestro trabajo y sudor que no ha sido poco.
estamos artos de este mamoneo y queremos explicaciones y los numeros claros.
donde estan los 97 millones de euros que se facturaron en el 2007 y los del 2008 cuantos millones son?
saludos a todos los currantes del bisbal!!!

S

Sara

Igualada

7 d'octubre 2009.14:29h

Respondre

Això de dirigir-tenir una empresa és un com un ”esport de risc”.
Entristeix que la gent que hi treballan (no tots, espero), és dediquin
a fer pintades, xiulades, manifestacions i voltes amb el... Llegir més cotxe despotrican contra el Sr. Bisbal i familia.
Amb un tema com aquest, tots hi perdeu, l’empresari i els treballador
que tots junts heu tirat l’empresa endavant.
Els anoiencs tenim la pega de que quan l’empresa s’ofega, no s’ajuda reman i ajudan, quasi sempre se l’hi fa mal, penjan cartells sobre
l’empresari que toqui (demanaria a l’Ajuntament que per dignitat
tregui els cartells que aviat apareixeran).
I amb aquest panorama qui serà l’anoienc que en un futur decidirà
montar una empresa a la comarca.
Amb actituds com aquesta, aviat s’acabarà l’empresariat igualadí i les
multinacionals ja no s’atansan.
Igualada, ciutat dormitori?

T

Toni

Igualada

7 d'octubre 2009.14:26h

Respondre

Qué és més fàcil?
1.- Arriscar els teus diners, crear una empresa, donar feina a molta gent( o sigui, crear riquesa), passar els maldecaps quan les coses no funcionen o bé treballar més o menys... Llegir més bé i no tenir cap altra preocupació que cobrar a fi de mes?
2.- Anar a dormir pensant en els problemes de l’empresa, no dormir, preocupar-te intentant trobar solucions,perdre els teus diners que has arriscat per crear l’empresa, o be no tenir cap altra preocupació que cobrar a fi de mes?
Pregunteu-vos.ho i responeu-vos-ho vosaltres mateixos. Potser no serieu tan incendiaris en el vostres comentaris, no us sembla?
No sabeu que hi ha una cosa que se’n diu prestacions per atur i una altra cosa que se’n diu FOGASA que garantiran durant un bon temps els vostres ingressos i que paguem entre tots amb els nostre impostos.
Em sembla que la única manera en què no s’arreglaran les coses és amb insults, manifestacions pujades de tó i altres ”lindezas”, que diuen en castellà.
Ja seé que tot el que acabo de dir no agradarà a molta gent, de manera que no cal que responeu. Segur que m’evitaré insults. En fi, no te més raó qui crida i insulta!!
Apa doncs,mentre es cobri de l’atur, a pensar-hi, a preparar-se bé i a busca una altra feina, que, si es vol, n’hi ha. Això de treballar tota la vida a una mateixa empresa s’ha acabt fa molts anys.

V

Verónica

7 d'octubre 2009.14:11h

Respondre

Soc la dona d`un ferralla i tampoc tenim un cotxe de luxe ni res per l`estil, a mes tan se vol en que gastem els nostres diners que generalment arriven de prestams bancaris mes que de sous... Llegir més proporcionats per la Bisbal...Volem justícia!!tansols aixó! res mes!!!!TOTHOM A LA MASIFESTACIó!!!!!!!

O

Oscar

7 d'octubre 2009.13:31h

Respondre

A los señores como Eduard, que opinan sin ton ni son, sin conocimiento alguno me alegraria que algun dia esto les pasara, quien es el para decir el coche que tiene que tener alguien cada uno hace... Llegir més con su dinero lo que le da la real gana, si uno puede tener un bmw o el coche que quiera es porque se lo ha ganado, y si tan valiente es le invito a que venga a la manifestacion y me lo diga a la cara. Un trabajador y dueño de un bmw.Para opinar tonterias mejor quedaros callados.Lo que tiene que hacer el jefe es cumplir con sus obligaciones igual que nosotros hemos cumplido con las nuestras. NADA MAS, PAGA PAGA Y PAGA!

J

Javi

Anoia

7 d'octubre 2009.13:22h

Respondre

Trabajadores, todos para el gimnasio. Entrada gratis.

J

Joan

7 d'octubre 2009.11:33h

Respondre

Mariona, ningu ha dit que Bisbal tanqui. Bisbal està fent mans i manigues per reduir la plantilla amb el minim de cost. L’idea que tenen es de reordenar l’empresa, Fins ara es compra el ferro i... Llegir més es manipula a gust del client, i el que volen fer en un futur , es que el client aporti el ferro i Bisbal el manipula. Això vol dir que hi ha una part de plantilla important que no es necessaria. Com que en teoria fer fora la gent no es tant facil, estant fent tot el possible per poder fer fora la gent. No siguem ingenus!

M

Mariona

7 d'octubre 2009.09:27h

Respondre

Jo no vull polèmica només dir que si bé no crec que l’empresa ho hagi fet del tot bé, no crec que per un empresari sigui gens fàcil haver d’abaixar la persiana, espero que si no estan pagant... Llegir més als treballadors tinguin una bona excusa, però voldria pensar que ningú tanca perquè sí ni, ni per p... als treballadors ni pq li vingui de gust, no?

J

JOAN

7 d'octubre 2009.09:23h

Respondre

Va Rosa! si han donat feina no ha estat per caritat! dons una activitat empresarial recau en produir, i per produir es necessiten treballadors! i ara que? com que no els necessiten aquest... Llegir més treballadors que els donguin pel sac no?? estic segur que tenen prou liquid i si no proutes propietats com per cobrir les nomines dels treballadors que ara mateix son al descobert economicament. El que passa que aquesta ”familia” no volen perdre els seus diners i el seu patrimoni, això si, tenen la barra de deixar a molta gent amb una situacio economica precaria. Algu pot ser tant ingenu per pensar que no tenen diners per pagar les nomines?? una familia amb varies lines de negoci! Pel que fa els comentaris del Marc val mes no contestar...

R

Rosa

Igualada

7 d'octubre 2009.06:34h

Respondre

El que ha passat no es culpa del Bisbal. Vivim una situacio excepcional i una crisi economica mundial molt forta i aixo li esta passant a tot el sector. Els propietaris han donat feina a molta gent... Llegir més durant molts anys i n estic agraida.

J

JOSEP

IGUALADA

6 d'octubre 2009.23:00h

Respondre

MARC,en tot cas,les bestieses les han fet els ”senyors”(per dir algo) BISBAL.Insostenible és: treballar sense cobrar.Insoportable és: llegir els teus comentaris.

F

FLORENCIO

ANOIA

6 d'octubre 2009.22:07h

Respondre

Creo que las cosas se han hecho muy mal dentro de la empresa, si habia una situación muy complicada a la hora de pagar a los trabajadores, la direccion de empresa lo tenia que haber comunidado al... Llegir més comite y despues exponerlo a todos los trabajores.Quizas los acontecimietos hubieran cambiado, ahora los trabajadores se sienten engañadados y defraudados con la dirección,y no ven un futuro claro, hasta que la empresa no proponga lo que realmente quiere hacer. Thank you.

A

Alfredo

6 d'octubre 2009.21:20h

Respondre

Marc,cada vez que hablas sube el pan;antes tener un televisor era un lujo y ahora ¿cuantos tienes?
¿En que año crees que vives?

E

Eduard

Igualada

6 d'octubre 2009.21:01h

Respondre

No hi ha cap peó de la construcció i afins (ara a l’atur) que el seu dia, i no pensant massa, s’hagués comprat un BMW (que encara està pagant), oi ?
Potser el Marc no s’equivoca del... Llegir més tot.

Massa cotxes de gama alta es veien per Igualada, i no tots, ni molt menys, eren dels ”nens” de casa bona.

M

Marc Casagolda i Ribé

Igualada

6 d'octubre 2009.19:39h

Respondre

Tothom sap les bestieses que s’han fet a l’entorn d’aquesta empresa: compres de terrenys, sous de personal per sobre dels 2000 i els 3000 euros -lo nunca visto-. Al final la crisi se’ls... Llegir més endurà per endavant per culpa dels bancs i de la crisi financera.

Jo no me n’alegro de la desgràcia dels altres, no us equivoqueu. Senzillament, dic el que sap tothom: que abans per portar un BMW havies de tenir una carrera i ser de bona família. Ara el tenia qualsevol, i això era insostenible. Espero que us en sortiu de la millor manera, però us veig tornant a la terra dels mileuristes -els que pogueu- o sino, a l’empresa més gran del pais, l’INEM.

P

Pagano

Anoia

6 d'octubre 2009.18:52h

Respondre

Lo de ”pan y ajo” deu ser un mix de ”pan y agua” amb ”ajo y agua”

NB: pan y agua: menjar poc // ajo y agua: a joderse y a aguantarse)

J

JOSEP

6 d'octubre 2009.18:45h

Respondre

SOC treballador de SIB,crec que el Joan té raó, el Marc Casagolda i Ribè és un ... i li faig una invitació perquè demà vingui a la manifestació ón li presentaré a tots els meus companys que... Llegir més no tenen BMW i tenen cervell. Fins demà....

a

anomim

igualada

6 d'octubre 2009.18:28h

Respondre

soy la mujer de un trabajador de la bisbal y me parece patetico que no tengan huevos de pagar a los trabajadores sabiendo que esta jugando con el pan de toda una familia y me gustaria que el jefe o... Llegir més jefes que se pusieran en el pellejo de cada trabajador y no vacilar de tanto ginnasio y tanta tienda y menos lujos que cuando las vacas han estado gordas todos era flower pawer pero como ahora han adelgazado pues a jugar con el jornal de las familias

a

andreu

6 d'octubre 2009.16:45h

Respondre

yo no tinc un BMW pero si una filla petita!!!

A

ALFREDO

6 d'octubre 2009.16:40h

Respondre

PARECE MENTIRA CON LA QUE ESTA CAYENDO Y VOSOTROS CON TONTERIAS DE SI UN BMW O SI UN PANDA,UN POCO DE SERIEDAD QUE CADA UNO SE GASTA EL DINERO EN LO QUE LE DA LA GANA,FALTARIA MAS.

j

joan

6 d'octubre 2009.15:44h

Respondre

Marc Casagolda, Segurament tu deus ser un dels molts pijos que hi ha Igualada, unfill de papa. Qui ets tu per fer un comentari com aquest?? que et creus que ets? SiB a estat pagant amb els seus... Llegir més treballadors el que els hi pertoca, i ara que no paga cal fer presionar per que ho facin. Espero que algun dia et trobis amb la situació d’estar 2 mesos sense cobrar de l’empresa i de l’atur, vaiam com tu prens! No tots hem estat vivint amb xalets i conduint BMW, i en tot cas que ho ha fet es el seu problema.

E

Eduard

Igualada

6 d'octubre 2009.12:58h

Respondre

Evidentment el comentari del Marc no afecta a tota la plantilla (ni molt menys), però sí a alguns (i no pocs); aquí és on queda clar qui sí i qui no es mereix de veritat ajuda i recolzament. Als... Llegir més qui en el seu dia es van passar de llestos ”pan y ajo”, ara veuran que a la vida no es regala res.

L

LUCIA

IGUALADA

6 d'octubre 2009.12:21h

Respondre

Amb aquesta empresa no sa viscut molt per sobre del nivell de vida coherent, segons la teva opinió. Amb aquesta empresa i han molts
treballadors i de lo que estas dient no te sentit, a mes a mes no... Llegir més crec
que tinguis ni puta idea...I crec que el que no te cervell ets tu
fent aquest comentaris amb la ciutacio amb la que ens trobem.
gracies pel teu recolsament moral.

M

MARGARITA

6 d'octubre 2009.11:45h

Respondre

SOY TRABAJADORA DE SUB. BISBAL. NO TENGO UN BMW TENGO UN PANDA. NO COBRAMOS HACE YA TIEMPO, QUEREMOS UNA SOLUCION YA!!!!

M

Marc Casagolda i Ribé

Igualada

6 d'octubre 2009.08:13h

Respondre

Estava claríssim que això acabaria passant. En aquestes empreses s’ha viscut molt per sobre del nivell de vida coherent. Us imagineu un peó de cadena portant un BMW ? Doncs això és el que... Llegir més passava aquí. La gent no té cervell i durant els anys de bonança va fer moltes bestieses. Ara tots al carrer i les lletres qui les pagarà ??

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.