//Plugins sense CDN ?>
L'objectiu del SCITED és millorar la satisfacció del turista i avançar-se a les seves expectatives, implicant tots els agents i serveis en contacte, directe o indirecte perquè ajudin a millorar la percepció que el visitant s’emporta de la seva estada.
En aquesta cinquena edició, la distribució geogràfica dels guardonats va ser la següent: 33 de l’Alta Anoia; 64 de la Costa del Baix Llobregat; 41 del Vallès Oriental; 75 de la Costa del Maresme; 66 del Garraf, 71 del Berguedà, 47 de Vic, 25 de les Portes del Montseny i 22 de Vall de Sau Collsacabra. Tanmateix, reberen per segon cop els distintius les destinacions que es van incorporar al projecte en l’edició 2008/2009: Vilafranca amb 17 nous establiments i el Cardener, amb 21.
Establiments de l'Alta Anoia que han obtingut el reconeixement: Brigada de l'Ajuntament de Calaf, Cal Barrusca (el Grèvol i l'Arboç), Cal Carulla (la Botiga del Gra, la Cort, la Premsa, l'Heura), Cal Gironella (el Cup i la Premsa), Cal Grau de Torremetzena (el Roure i l'Alzina), Cal Joan Pau, Cal Manel, Cal Masvilella, Cal Pau Jordana, Cal Prat (el Celler, el Forn), Cal vila, Can Pere Martí, Casa Tomàs, Castell de Rubió, La Vedella, l'Era de Cal Marianet, Les Muntades (Aire, Terra, Foc), M. Rosa Sala, Montserrat Noguera, Oficina de Turisme de Calaf i Oficina de Turisme de l'Alta Anoia, Cal Bonic (Cal Romà i Cal Viana) i Mas del Bou.
Ramon.M.M
Calaf
24 de setembre 2010.08:51h
-Quedarieu parats la despesa que fa aquest turisme a les botigues i al mercat de Calaf els dissabtes.
No entenc com Igualada no te un mercat a l’aire lliure aprofitant el magnific passeig.