//Plugins sense CDN ?>
Trilogi, que en poc més d’un any ha incrementat la seva plantilla de 27 a 46 treballadors en la seva seu d’Igualada, ha decidit ampliar les seves oficines per reforçar la seva estratègia de creixement i expansió tant a nivell nacional com internacional. L’empresa, que facturà 1.2 milions d’euros el passat 2013 (un 27% més que en l’exercici anterior), té previst créixer un 40% aquest 2014 fins a assolir els 1.7 milions d’euros.
Amb la inauguració d’aquesta nova planta Trilogi pretén reforçar el seu departament de I+D, un dels més importants de la companyia i al que destina un 20% dels seus recursos. L’empresa, que el passat mes de març llançà una nova versió del seu avançat software LogiCommerce, té previst a finals d’aquest any llançar al mercat un innovador producte relacionat amb l’eCommerce que li permetrà consolidar-se definitivament a Xina i introduir-se còmodament a nous mercats asiàtics. A més, amb aquesta ampliació d’oficines, l’empresa també espera consolidar el seu equip de marketing online, un dels departaments de major creixement de la companyia.
Més presència a la Xina
Entre els plans de creixement de Trilogi per a aquest 2014 també hi ha reforçar la seva presència a Xina, país en el que l’empresa està present des del gener de 2011. La companyia, que actualment compta amb oficines a Beijing i Hong Kong, ha enfortit aquest any la seva presència a Xina amb una nova delegació a Shanghai i planeja establir una oficina comercial a la ciutat de Shenzhen, un dels centres exportadors més importants del país.
Sobre Trilogi
Trilogi, fundada el 1999, és una empresa especialitzada en la creació de botigues online i software de comerç electrònic. La companyia, amb seus a Igualada, Hong Kong i Beijing, ofereix assessorament integral a totes les àrees del comerç electrònic i comercialitza els seus serveis a països com Espanya, Xina, Hong Kong, Alemanya, Noruega, Hongria, Brasil i Holanda entre d’altres.
En els darrers anys, Trilogi s’ha consolidat com el referent espanyol en eCommerce per a la mitjana i gran empresa. La companyia ha creat botigues online per a clients com Munich, Media Markt Espanya, IESE, MUJI Espanya, Roche o Omega Pharma. El gener de 2011, Trilogi inicià la seva fase d’internacionalització i va obrir delegacions pròpies a Beijing i Hong Kong (Xina), convertint-se en la primera empresa europea del sector eCommerce en ambdós continents. Des del passat 2013 l’empresa, que comercialitza solucions per a tot el sud-est asiàtic i introdueix companyies occidentals que volen vendre online a Xina, també compta amb una delegació a Shanghai.
Enhorabona i això només es el començament de un llarg recorregut!
josep mª verges prat
Igualada
3 de setembre 2014.18:18h
Moltes felicitacions i encoratjaments per aquest present i futur tan esperançador per l’empresa, Igualada i el Pais. Sempre e estat un defensor del comerç electrònic i ja es va intentar posar en... Llegir més marxa a la ubic quant hi tenia responsabilitat.