//Plugins sense CDN ?>
La fins ara anomenada UBIC (unió de botiguers i comerciants d'Igualada) va celebrar els 30 anys d'existència amb un sopar en el que es va presentar la nova imatge de l'entitat. Durant l'acte es va fer especial referència a les tres dècades d'existència, treballs i esforços duts a terme per la UBIC. Però no s'hi val mirar només el passat, també s'ha de mirar el futur i per això l'entitat va anunciar que començava un nou cicle.
Aquesta etapa estrena nova marca i imatge corporativa, la Unió de Botiguers i comerciants d'Igualada passarà a dir-se Igualada Comerç, un concepte aglutinador que vol contribuir a una millor promoció d'aquesta activitat a la ciutat. L'eslògan, 'M'agrada Igualada' és una crida a l'optimisme que es necessita en èpoques de crisi i posa valor a l'entorn que tenim els igualadins.
La revista Igualada Comerç
Un dels primers suports on es fa evident la nova marca i la nova imatge és la Revista d’Igualada Comerç. Una publicació que tindrà 5 edicions cada any i que, de forma gratuïta, els igualadins trobaran als comerços associats i també en diferents institucions de la ciutat.
Noves idees pel comerç igualadí
Igualada Comerç convida amb aquesta nova etapa a tots els comerciants d’Igualada a buscar les noves idees, i ajudar-se entre ells. Cal buscar l’excel·lència, trobar punts de cooperació, i d’aquesta manera demostrar com es creu en Igualada i en seu comerç.
Canvien el nom, però continuen amb la mateixa mentalitat tancada i obsoleta de sempre. No és pas extrany que la gent preferixi anar a comprar a fora.
Estic totalment d’acord amb el Ramon. Ho trobo molt, molt lleig. Si des de la UBIC donen feina a dissenyadors i impressors de fora, realment donen un bon exemple. Si com a soci de la UBIC, ... Llegir més tingues una impremta o fos dissenyador i no m’haguessin donat opcio a fer la feina abans que gent de fora, em donaria immediatament de baixa.
Una pregunta.... la gran despesa que va suposar el sopar que es va fer a l’escorxador, el pagués l’Ajuntament o la UBIC , no hauria sigut molt més productiva fent una bona campanya publicitària fora d’Igualada per promocionar el comerç ?? Quin benefici va comportar als associats que es fes un sopar com en les millors epoques de vaques grasses, per donar a coneixer un logo i un nom nou a les ”personalitats i polítics” d’Igualada ?? A que porta aquest dispendi ???
Realment llastimós. No venem res, però tant és, tenim un logo molt ”maco”.
hola crític,
Referent al teu comentari, dir-te que justament el sector del disseny i la impressió a la comarca, és un dels més forts. De fet sense ser del sector, conexo a més de 10 impremtes... Llegir més que poden fer aquesta tasca i evidentment, més de 10 dissenyadors que poden maquetar la revista. Dubto que no tinguin preus competitius (amb la competència que hi ha). De fet et sorprendries de la quantitat de revistes de fora que es fan aquí...
D’altra banda, jo quan compro un producto, intento primar els comerços i/o empreses locals, sempre i quan, evidentment, em donin una qualitat preu similar.
S’ha de dir que sí que vaig a fora a buscar productes per preu, no per qualitat: decathlon per exemple, n’es un bon exemple!
Reflexió: si pot ser, millor consumir productes de ”proximitat”!
Ramon, pues jo crec que caldria començar a primar els productes de qualitat per sobre de l’origen.
Si els de la UBIC han trovat millors productes a millor preu fora de igualada, per que no... Llegir més comprar-los? De la mateixa manera, si els consumidors trovem millor servei, productes i preus fora de igualada, per que no comprar-los?
Malament anem si l’unic argument que tenim els igualadins és ”aixó esta fet a igualada, compra-ho”, que potser en molts casos és l’unic argument que queda...
Si comprem les millors coses sempre ni que siguin de fora igualada, en realitat els estem fent un favor als igualadins ja que els obliguem a millorar i innovar per retenir els consumidors.
Comprar pel simple fet de ser ”de igualada”, és pa per avui i gana per demà.
Es una simple reflexió.
Pero avui dia si es vol sobreviure comercialment cal posar-se les piles i competir. Potser aquests dissenyadors de barna o sant quirze s’han posat més les piles que els de aqui.
Una pena.
Hola,
Enhorabona per la tasca de la UBIC ara Igualada Comerç... però,
l’altre dia va a venir a parar a les meves mans la revista de igualada comerç. Em va semblar molt bona iniciativa per donar... Llegir més publicitat al comerç igualadí. A la editorial, posava algo de l’estil ”una revista d’igualada, dels igualadins i per als igualadins” (més o menys).
Llavors, vaig dedicar-me a mirar qui/com es feia la revista (potser soc rarot, però....) i vaig veure que El disseny és d’una empresa anomenada ”Ocrea Development” i la impressió, ”Gràfica 94”. Encuriosit pel nom de les empreses, vaig ”googlejar” una mica i vaig veure que la empresa Ocrea development està situada a Barcelona (al final de l’avinguda diagonal) i gràfica 94 a Sant Quirze del Vallès.
I em vaig mosquejar, ja que justament a igualada i rodalies, el que no falten són impremptes i dissenyadors (potser un dels sectors més importants que tenim, i de revistes, se’n fan moltes a les nostre contrades..) i veure una revista com aquesta i que estigui feta totalment a fora, amb la feina que falta a la nostra comarca, doncs, no em va agradar gens. Realment, senyors de la ubic, crec que per arrodonir una revista com aquesta, l’haurieu de fe fer a Igualada, no?
Rés més, només era una reflexió!
Igualadí
15 de desembre 2010.20:35h
Quines facilitats es dóna a la gent de casa perquè compri aquí ? Continueu igual i tothom a comprar a Manresa, Abrera, etc.