//Plugins sense CDN ?>
La secretària general de l'entitat, Àngels Chacón, ha recordat que "7.500 aturats ja són 7.500 motius" per apostar per aquest aeroport corporatiu que aportarà un nombre important de llocs de treball i que permetrà a la comarca reposicionar-se dins el mercat de les noves empreses que ara passen de llarg de l'Anoia per manca d'infraestructures.
Des de la Unió Empresarial defensen la idoneïtat de la ubicació de l’ actual aeròdrom d’Òdena, ja que és proper als ports de Barcelona i Tarragona, nus d’ intersecció de l’ A-2 amb l’ eix de Manresa a Vilanova i la Geltrú, i a 60 km del centre financer de Barcelona i del Vallés. Recoden també la necessitat de trobar nous sectors industrials que ajudin a reduïr el ja prou elevat atur estructural que pateix la comarca. Així Ramon Felip, el president de l'entiat ha insistit en què l'aeroport corporatiu no representarà només una oportunitat en l'àmbit aeri sinó també en l'àmbit de la logística com un valor afegit, per acabament de productes per exemple.
Tècnicament des de l'entitat han recordat que l'aeròdrom d'Òdena és igual que el de Sabadell i que la possibilitat d'allargar la pista hi és, amb capacitat d'acollir avions amb capacitat de fins a 15 passatgers, característiques que no haurien de limitar la candidatura de l'Anoia per optar a aquest aeroport corporatiu; de fet, la UEA, per seguir treballant de prop en el preojecte, ha demanat formar part del consorci (actualment integrat pels ajuntaments d'igualada i d'Òdena).
La UEA ha insistit en què l'acte de dimarts vinent és un acte políticament neutral que vol aplegar el màxim de ciutadans d'arreu de la comarca fet pel qaul tothom hi està convidat, podent confirmar assistència a la UEA per telèfon o per correu (uea@uea.cat)
Chacón recorda que serà un esdeveniment políticament neutral.
Chacón recorda que serà un esdeveniment políticament neutral.