//Plugins sense CDN ?>
Les poblacions per on travessa la carretera alternativa a la C-15 són Sant Quintí de Mediona, Capellades, la Pobla de Claramunt i Vilanova del Camí. Els productors de les poblacions del sud de l’Anoia també estan afectats perquè hauran d’augmentar el temps de trajecte pel fet d’haver de circular pel tram més llarg i passar per aquestes poblacions per portar la collita al punt de venda.
Tot i que Territori ha anunciat que permetrà la circulació de tractors i vehicles lents entre Puigdàlber i Sant Quintí de Mediona, el sindicat considera necessari que s’obrin tots els trams al pas d’aquests vehicles perquè 'no es vegi desafavorida l’activitat econòmica de la pagesia, tenint en compte que la collita del cereal i la verema s’han de fer en períodes curts de temps, el que representa moltes hores a la carretera, així com dificultats per dur a terme la feina agrícola i augment de temps i costos, inclòs el gasoil'. A més, 'circular per les carreteres antigues comporta més perillositat a causa dels revolts, mala visibilitat i el fet que són més estretes'.
Per a Unió de Pagesos resulta 'inadmissible que any rere any l’administració posi dificultats a l’hora de resoldre les demandes de la pagesia per tal d’aconseguir els permisos perquè puguin circular tractors i vehicles lents en l’època de la collita del cereal i la verema'. En aquest sentit, el sindicat estudia dur a terme alguna acció per denunciar aquesta situació.
Unió de Pagesos també denuncia 'el mal disseny de les carreteres i el menysteniment de l’activitat agrària, ja que a l’hora de pensar noves vies no es té en compte el treball del camp i les seves necessitats de transport en aquesta època'. El sindicat ha demanat en diverses reunions amb els responsables del Departament al llarg d’aquest any que es permetés circular tractors i vehicles lents i segons explica 'encara no ha rebut cap resposta per escrit'.