//Plugins sense CDN ?>
La tercera edició del REC.0 ha tornat a omplir de vida el centre històric d'Igualada, magrat la pluja intermitent ha atret visitants a la ciutat, ha aconseguit ressò mediàtic d'àmbit nacional i ha estat molt comentat a les xarxes socials. Lluny d'estancar-se, aquesta edició del REC ha aconseguit noves fites, amb noves marques prestigioses i nous muntatges com el de la firma barcelonina Desigual, que ha anat un pas més enllà convertint l'espai en un punt de venda realment atractiu, un pas que pot marcar un punt d'inflexió i fer que en les properes edicions les diferents marques apostin per invertir encara més en la transformació de l'espai. Aquest era, al cap i a la fi, l'objectiu final de la iniciativa: canviar la mirada, la perspectiva que teníem els igualadins del barri del Rec i convertir una zona fosca, solitària i deixada en un lloc ple de vida. Gràcies a REC.0, aquell barri que ignoràvem ara atrau gent d'arreu del país, i a través de la seva mirada sense prejudicis tornem a admirar i valorar el patrimoni arquitectònic de les adoberies i a sentir orgull de la nostra ciutat.
Tant de bo tot això pugui ser molt més que un exitós esdeveniment comercial. Tan de bo que el nou equip de govern de l'Ajuntament d'Igualada prengui en consideració l'objectiu real del projecte REC.0 i entomi el repte de dignificar el barri. La iniciativa privada hi està deixant la pell: les xifres de visitants i de vendes parlen per si soles. Ara falta que l'administració pública estigui a l'alçada.