TORNAR

CaixaBanc engega una campanya a La Masuca per promocionar el comerç de proximitat

Empresa
Divendres, 29 gener 2016. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Durant les cinc setmanes que dura la iniciativa, l'entitat sorteja premis entre aquells clients que paguin les seves compres utilitzant qualsevol solució de pagament electrònic ofertat per l'entitat: targetes contactless, polseres contactless o telèfon mòbil a través de l'aplicació de pagament CaixaBank Pay.

 

La iniciativa se situa dins de les accions de suport al petit comerç i de foment dels nous mitjans de pagament que l'entitat financera ha engegat, tant per a clients titulars de mitjans de pagament de l'entitat com per a comerços. Aquesta acció complementa l'oferta per a comerços del programa CaixaNegocis, que ofereix les millors solucions de gestió, finançament i protecció als clients, i que compta amb gestors especialitzats per atendre al client en el seu negoci. Els gestors de CaixaBank disposen de dispositius mòbils per a assessorament financer i un canal exclusiu de comunicació a través del “Mur”.

Sorteig de polseres contactless carregades amb 100 euros per als clients

Per cada compra realitzada amb una targeta, wearable o mòbil (a través de l'aplicació CaixaBank Pay, que qualsevol client amb mòbil NFC i sistema operatiu Android es pot descarregar), CaixaBank lliurarà una participació per a un sorteig de 300 polseres contactless carregades amb 100 euros cadascuna.

Per apropar encara més els nous mitjans de pagament als clients, les polseres que es lliurin estaran personalitzades amb un disseny exclusiu per aquesta acció que es desenvoluparà als principals mercats de les diferents poblacions de Barcelona. Després del sorteig, que es realitzarà una vegada finalitzi la campanya, els 300 guanyadors rebran la notificació a través de la seva oficina.

A més, l'entitat financera sorteja cada dia, fins a la fi de la promoció, 44 tiquets de compra de 10 euros, que els clients poden aconseguir en realitzar les seves compres als diferents mercats, de la província de Barcelona inclosos en la promoció, amb qualsevol mitjà de pagament de CaixaBank.

Les parades participants en la promoció estan degudament identificades amb la senyalització corresponent a la tecnologia contactless, de manera que és molt senzill identificar les parades a on aconseguir els premis. En aquests llocs els clients poden realitzar les compres de la forma habitual o utilitzant la tecnologia contactless, de manera que per a les compres inferiors a 20 euros no és necessari que el client teclegi el PIN de la compra.

Amb CaixaProtect, total seguretat en les compres realitzades pel client

La polsera Visa contactless, en ser elàstica i ajustable, permet als clients utilitzar- la còmodament en totes les seves activitats diàries. A més, és resistent a l'aigua pel que el client pot sortir a fer esport o qualsevol activitat a l'aire lliure sense necessitat de preocupar-se.

Tant les targetes contactless com els wearables i el pagament a través de mòbil amb CaixaBank Pay són tan segurs com les targetes tradicionals amb Xip EMV. A més, tots els mitjans de pagament de l'entitat disposen del servei gratuït CaixaProtect, que protegeix al client de qualsevol ús no autoritzat.

CaixaNegocis: proximitat i innovació al servei del comerç

El suport al petit comerç s'emmarca dins de les diverses iniciatives del programa CaixaNegocis, amb l'objectiu de reforçar la relació de CaixaBank amb els clients comerços, autònoms, professionals i microempreses.

Actualment, l'entitat té 1,5 milions de clients en aquest segment, amb una penetració del 33% entre els autònoms. El volum de negoci de l'entitat en aquest sector ascendeix a 95.500 milions fins a setembre de 2015.

CaixaBank, capdavanter en desenvolupament de nous mitjans de pagament

CaixaBank, entitat financera líder en el desenvolupament del sistema de pagaments contactless a Espanya, ja té en funcionament més de 250.000 TPV adaptats, més de 6 milions de targetes contactless i 50.000 polseres actives per realitzar pagaments sense contacte, la qual cosa situa a l'entitat com a líder del mercat a l'entorn de pagaments sense contacte amb una quota propera al 50% al mercat espanyol. L'entitat ha estat la primera a apostar per la implantació dels nous mitjans de pagament, inclosa la tecnologia contactless, el pagament amb mòbil i els wearables.

Per la seva banda, CaixaBank Pay és la solució desenvolupada per l'entitat que permet als clients realitzar les seves compres a través del telèfon mòbil. Qualsevol client amb un telèfon amb tecnologia NFC i sistema operatiu Android pot instal·lar- se la app CaixaBank Pay i descarregar-se les seves targetes en el telèfon mòbil. A través d'aquesta app, el client pot escollir la targeta amb la qual desitja pagar i pot con Actualment, l’entitat lidera la banca mòbil a Espanya per número de clients, amb 2,7 milions d’usuaris operatius al mes.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.