//Plugins sense CDN ?>
Un dels objectius del curs, que es durà a terme des del 20 de setembra a l'onze d'octubre, és el de potenciar i desenvolupar habilitats de direcció i lideratge per gestionar les diferents àrees que formen una organització.
La Unió Empresarial de l'Anoia organitza un curs, subvencionat, per treballar les "Habilitats directives". El curs, adreçat prioritàriament a treballadors en actiu, té com a objectiu potenciar i desenvolupar habilitats de direcció i lideratge per gestionar les diferents àrees que formen una organització. Els altres objectiu del curs són: Prendre consciència de les competències més rellevants per crear relacions interpersonals positives i incrementar la competitivitat i eficiència empresarial; aplicar les habilitats i actituds adequades de comunicació i motivació vers el personal que forma part dels seus equips; optimitzar les habilitats de col·laboració i participació dels recursos humans per saber treballar en equip i donar solució als conflictes; aprofundir en la visió estratègica integral de 'empresa per prendre decisions estructurades segons els objectius i polítiques de 'empresa; millorar la gestió del temps per augmentar la qualitat de vida laboral i personal, i superar les dificultats emocionals com l'ansietat, l'angoixa i situacions d'estrès i aprofitar el posicionament professional i networking mitjançant la relació entre els participants, professors i centre de formació.
El programa del curs és el següent:
1. Habilitats com a directiu i com a persona
2. Habilitats com motivador i com creador d'equip
3. Habilitats com desenvolupador de persones
4. Saber comunicar de forma eficaç
5. Optimitzar equips de treball
El curs es durà a terme del 20 de setembre a l'11 d'octubre de 2016, dimarts i dijous de 18:30 h. a 21:30 h. (11/10/16 de 18:30 h. a 20:30 h.), a la seu de la Unió Empresarial de l'Anoia (Ctra. de Manresa, 131 d'Igualada).
Les places s'atorgaran per rigorós ordre d'inscripció. Les persones en situació d'atur estaran en llista d'espera i ocuparan les places que no es cobreixin amb els treballadors en actiu.
Per les inscripcions, cal presentar la següent documentació:
- Annex 1 i 2 (documents adjunts)
- Fotocòpia del DNI
- Fotocòpia de l'última nòmina del treballador
- Si ets autònom ens hauries d'aportar l'últim rebut d'autònoms
- Si estàs a l'atur ens hauries de portar fotocòpia del DARDO (document d'inscripció de demanda d'ocupació del Servei d'Ocupació de Catalunya )
No s'admeten inscripcions per fax o correu electrònic. El nostre horari d'atenció és el següent: de dilluns a dijous de 9 h. a 14 h. i de 15 h. a 18:30 h. i divendres de 9 h. a 15 h.
La UEA es posarà en contacte amb les persones seleccionades mitjançant correu electrònic com a mínim una setmana abans de la data d'inici prevista. També ens posarem en contacte per e-mail amb les persones que no puguin accedir al curs per informar-los que estan en llista d'espera.
Si teniu qualsevol consulta, us podeu posar en contacte amb nosaltres mitjançant el correu formacio@uea.cat.
Fotocòpia de l'última nòmina del treballador
No s'admeten inscripcions per fax o correu electrònic. El nostre horari d'atenció és el següent: de dilluns a dijous de 9 h. a 14 h. i de 15 h. a 18:30 h. i divendres de 9 h. a 15 h.
La UEA es posarà en contacte amb les persones seleccionades mitjançant correu electrònic com a mínim una setmana abans de la data d'inici prevista. També ens posarem en contacte per e-mail amb les persones que no puguin accedir al curs per informar-los que estan en llista d'espera.
Si teniu qualsevol consulta, us podeu posar en contacte amb nosaltres mitjançant el correu formacio@uea.cat.