//Plugins sense CDN ?>
"Compra menys i millor". Aquesta és la filosofia de la marca igualadina Dütch Delight, que ha impulsat una campanya de micromecenatge per al foment de la producció sostenible.
Els igualadins Bernat Pallarès i Toni Argelich, cofundadors de la marca de roba Dütch Delight BCN, s'han proposat participar activament en el foment de la producció sostenible en el sector de la moda. Per aconseguir el suport econòmic que necessiten per tirar endavant el seu projecte han engegat una campanya de micromecenatge, a través de la qual cerquen la complicitat de persones anònimes disposades a fer donacions i demostrar que la moda sostenible és possible.
La campanya de micromecenatge porta per títol Shark Revolution i està a la plataforma Kickstarter. Per a col·laborar només cal entrar a www.sharkrevolution.com, seleccionar la recompensa que més agradi i fer l’aportació.
Shark Revolution coincideix amb el nom de la seva darrera col·lecció i vol ser un crit reivindicatiu a favor de l’ slow fashion, és a dir, moda ètica i sostenible amb producció de proximitat i valors laborals dignes. Comprar menys i millor. Per a la difusió de la campanya han creat un vídeo que no deixa indiferent i que es pot trobar a www.sharkrevolution.com
Dütch Delight BCN es va fundar a Igualada fa quatre anys per dos joves dissenyadors amants de la moda. Des de sempre han apostat per la producció kilòmetre 0 i han fugit de la producció ràpida i en massa en països subdesenvolupats. El seu producte és autèntic del territori i lluiten per seguir en el mercat i demostrar que la compra responsable suposa beneficis per a tothom. Com el Bernat i el Toni recomanen "Compra menys i millor".