//Plugins sense CDN ?>
Trencar la bretxa digital i fomentar que els usuaris puguin accedir i aprendre a utilitzar totes les eines digitals necessàries per esdevenir autònom en el procés de recerca de feina és un dels objectius del nou Espai TIC que, des del passat mes d'abril, està en funcionament a les instal·lacions d'Ignova, impulsat pel departament de Dinamització Econòmica de l'Ajuntament d'Igualada. En aquest període s'han fet 55 sessions en les quals han pres part 147 participants.
D'aquestes sessions una desena han estat per donar a conèixer el Correu electrònic, Internet i Drive amb un total de 21 usuaris, 5 sessions han estat dedicades a "Tràmits amb l'Administració" on un total de 12 persones han pogut aprendre a usar la Cl@ve, el DNI electrònic i a fer tràmits amb el SOC. 10 sessions s'han dedicat a fer el Currículum, on un total de 31 persones han fet el seu Currículum i se l'han pogut endur en un PenDrive. 5 sessions s'han dedicat a escriure una carta de presentació i a fer autocandidatures amb la participació d'11 persones. 30 usuaris han participat en les deu sessions que s'han dedicat a registrar-se i a conèixer com funcionen els portals públics d'ocupació "Xaloc i Feinaactiva". 9 sessions s'han dedicat a fer el registre a les Empreses de Treball Temporal, amb 28 participants. 3 sessions s'han fet per inscriure's a Portals de recerca de feina generalistes i específics amb 12 assistents i les dues últimes sessions han estat sobre "recerca de feina a través de les xarxes socials i ofertes de feina a les administracions públiques".
Jordi Marcè, regidor de Dinamització Econòmica, ha explicat que "la recerca de feina s'està convertint en una tasca que cada vegada és més digital i des de l'Ajuntament d'Igualada hem de treballar perquè no quedin fora i sense oportunitats aquelles persones sense Internet ni correu electrònic".