Espai empresa

Empresa

TIC Anoia organitza una conferència per explicar els avantatges dels sistemes d'informació en les organitzacions
La jornada, pensada per a empresaris, directors generals i responsables d'organitzacions tindrà lloc aquest dijous a les 19:00h

Dijous, 27 gener 2011. 01:00

La comissió TIC de la UEA, TICAnoia, organitza per aquest dijous a la tarda una conferència per donar una visió 'empresarial' dels Sistemes d’Informació, alhora que revisar el rol i la responsabilitat dels directius i empresaris en la seva implantació. L’acte serà conduit per Ramon Costa, president de TICAnoia i professor associat de l'Escola de Negocis EADA i assessor del MIC Productivity i serà presentat per Ramon Felip, president de la Unió Empresarial de l’Anoia. La conferència començarà a les 19h i es farà a la seu de la UEA (carretera de Manresa, 131).
El Pla PIMESTIC genera 108 M€ d’inversió per implementar projectes TIC en les empreses catalanes
Malgrat la crisi, el 65% de les empreses orientades ja treballen en aquesta línia

Dijous, 20 gener 2011. 01:00

El pla PIMESTIC, impulsat per la Generalitat de Catalunya per millorar la competitivitat de les empreses catalanes mitjançant l’ús de les TIC, acaba de presentar els resultats de les seves actuacions al llarg de tres anys, des del 2007 al 2010. Sobre un total de 14,5M€ dedicats a ajuts per a la implementació de projectes TIC, s’ha obtingut una inversió generada de 102 M€, és a dir, un 700% de rendibilitat sobre la inversió realitzada. I, pel que fa al servei d’orientació, amb una inversió realitzada de 600.000 €, s’ha obtingut un 1000% de rendibilitat, que correspon a una inversió induïda de 6M€. En total una inversió generada de 108M€.
‘L’ERO d’una empresa pot ser fins i tot beneficiós per a la seva imatge de marca’
UEA Magazine: Entrevista a Joan Campmany, president de DDB Espanya

Dijous, 30 desembre 2010. 01:00

Joan Campmany va ser un dels fundadors de Tandem Campmany Guasch, l'agència espanyola que es va unir a la xarxa DDB Worldwide l'any 1980. Des de 1977, és el President i CEO del grup d'empreses que DDB té a Espanya. Campmany ha desenvolupat el negoci de DDB fins convertir-lo en un grup de sis empreses que ofereixen serveis de publicitat, disseny gràfic, màrqueting directe, interactiu, CRM i esdeveniments a més de 80 clients com ara Volkswagen, Audi, Henkel, Telefónica, Hasbro, Johnson & Johnson, ColaCao, Fira de Barcelona i Ajuntament de Barcelona entre d'altres.
De formació acadèmica de l'àmbit econòmic, ha desenvolupat però tota la seva carrera com a professional de la publicitat, camp en el qual ha treballat en tot tipus de sectors i serveis, incloent el de màrqueting polític.
PUBLICITAT