Bona resposta dels clients de Peugeot a la campanya de revisions solidàries d'aquest 2017. Les ajudes s'han destinat a nens hospitalitzats.
La campanya 'Control d'Hivern gratis i solidari' que han organitzat Fundació Aladina, Creu Roja i Peugeot Espanya ha estat, de nou, un èxit, gràcies a totes les persones que han portat el seu cotxe a revisar gratuïtament a algun els 341 serveis oficials Peugeot durant els 2 mesos que ha durat la iniciativa. Entre aquests, s'hi compta Sarauto, el concessionari de l'Anoia. Han estat 75.000 persones que han contribuït a que s'obtinguin els fons suficients per aconseguir el mateix nombre de sessions de suport psicològic, mèdic i moral, així com de material educatiu, joguines, llibres i altres productes per a nens hospitalitzats de llarga durada. El xec simbòlic es va lliurar la setmana passada per part del director general de Peugeot per a Espanya i Portugal, Jorge Tomé, al President de la Fundació Aladina, Paco Arango, i al secretari general de Creu Roja, Leopoldo Pérez.
El lliurament del xec, aquesta setmana passada
Per la seva banda, Paco Arango destacava "l'ajuda desinteressada de 75.000 persones que s'han mobilitzat per dur els seus cotxes als tallers de Peugeot a Espanya. Tenim l'obligació, per tots ells, de fer arribar l'ajuda als nens hospitalitzats el més aviat possible". Leopoldo Pérez també mostrava la seva "satisfacció per la capacitat de mobilització de les tres institucions implicades", i ha incidit en la importància de "d'aquest tipus de col·laboracions, que donen suport a tots aquells petits que per problemes de salut o socials necessiten tot tipus d'ajuda, tant de grans empreses espanyoles com del Tercer Sector i, per descomptat, de la societat en general".