TORNAR

Com treballar amb factura digital?

Jornada formativa dirigida a les empreses

Empresa
Dijous, 4 novembre 2010. 01:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El Servei de Desenvolupament, Ocupació i Comerç de l’Ajuntament d’Igualada i l’empresa Network Systems, S.L organitzen el seminari Factura digital i gestió documental que té per objectiu ensenyar, des d'un punt de vista pràctic, les opcions que les empreses tenen a la seva disposició per gestionar les factures emeses i rebudes en suport digital.

A nivell fiscal existeix un marc regulador tant per a l'emissió de factura telemàtica com per digitalitzar les factures rebudes en paper. En el seminari s'abordaran els aspectes pràctics i de procediment que han de ser tinguts en compte per no comprometre la validesa fiscal i legal dels documents, així com els factors que permeten obtenir el màxim estalvi mitjançant una bona gestió documental.

El seminari serà impartit per dos professionals experts en el seu tema. Per una banda, Jordi Albareda de l’empresa Tradise, empresa que és una autoritat de certificació i experta en firma digital, i per altra banda, Ingo Ehrle director comercial de Docuware a Espanya, empresa líder en el tractament de la gestió i fluxes documentals amb més de 20 anys d’experiència en aquest sector.

El seminari tindrà lloc el proper 9 de novembre de 9:30 a 12:00 hores a IG-NOVA Empresa (Av. Mestre Muntaner, 86). El taller és gratuït però és necessària inscripció prèvia a través del telèfon 93 805 00 34 (preguntar per Sònia), per email comercial@networksystems.es o a través del web.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.