//Plugins sense CDN ?>

A nivell fiscal existeix un marc regulador tant per a l'emissió de factura telemàtica com per digitalitzar les factures rebudes en paper. En el seminari s'abordaran els aspectes pràctics i de procediment que han de ser tinguts en compte per no comprometre la validesa fiscal i legal dels documents, així com els factors que permeten obtenir el màxim estalvi mitjançant una bona gestió documental.
El seminari serà impartit per dos professionals experts en el seu tema. Per una banda, Jordi Albareda de l’empresa Tradise, empresa que és una autoritat de certificació i experta en firma digital, i per altra banda, Ingo Ehrle director comercial de Docuware a Espanya, empresa líder en el tractament de la gestió i fluxes documentals amb més de 20 anys d’experiència en aquest sector.
El seminari tindrà lloc el proper 9 de novembre de 9:30 a 12:00 hores a IG-NOVA Empresa (Av. Mestre Muntaner, 86). El taller és gratuït però és necessària inscripció prèvia a través del telèfon 93 805 00 34 (preguntar per Sònia), per email comercial@networksystems.es o a través del web.