//Plugins sense CDN ?>
Xavi Carner, membre de la família propietària d'Ignasi Carner, l'empresa igualadina de gènere de punt que va tancar el 2004, s'ha llençat a recuperar el control de la marca, que havia estat cedida a l'empresa gallega Montoto junt amb l'altra marca d'Ignasi Carner, Morgat.
Montoto es va veure afectat per la crisi i el 2008 va parar la fabricació de les dues firmes. En aquest context, Xavi Carner va decidir reactivar la marca i tornar-la a Igualada, des d'on es fa el disseny, a càrrec de Laura Gassó, el control de qualitat i la distribució. Carner explica que, avui en dia, la producció s'ha d'externalitzar. 'Produïm a Romania, a Xina i a Marroc i en alguns tallers de Catalunya' i afegeix que, malgrat això, 'molts dels teixits que es fan servir per a les peces són espanyols'.
Boxley ha estat treballant en noves col·leccions, que ja són a les prop de 200 botigues d'àmbit nacional i a Portugal en aquesta temporada primavera-estiu 2011. Per ara, les col·leccions consten de samarretes i camises per a home.
Boxley impulsa la venda online
A banda de la venda a través de les botigues, Boxley aposta per la venda online: 'els recursos que ofereix internet s'han d'aprofitar'. Carner subratlla que tant la distribució com la publicitat a través de la xarxa proporcionen 'estalvi' i són fàcils. En certa manera, la gent 'ja no té por a comprar per internet i retornar la peça si no li convenç'. I per això Boxley aposta per impulsar el seu web i els seus productes a través de Facebook.
Així doncs, a banda de fer ús del canal multimarca, Carner assegura que internet ha de tenir-se en compte com una forma de venda més. Xavi Carner explica que, el fet de ser una marca ja coneguda, facilita l'entrada al mercat. No obstant això, 'el risc sempre hi és, es tracta de fer servir el sentit comú'
Els projectes de futur
Els objectius de Boxley són obrir-se a nivell europeu de cara a l'estiu del 2012, principalment a França, Alemanya i Bèlgica. Així mateix, la marca també prepara ampliar la seva oferta de roba a jaquetes, caçadores i pantalons, tot enfocat a la moda d'home ja que, segons contextualitza Xavi Carner, 'actualment existeix un buit en el mercat en roba d'home, hi ha pocs fabricants a nivell espanyol'.