//Plugins sense CDN ?>
En total, es van realitzar 400 enquestes presencials durant la primera jornada del Rec.0, en què hi van participar els 66 estudiants del curs, organitzats en equips.
Alumnes del grau d'Administració i Direcció d'Empreses del Campus Universitari Igualada-UDL dur a terme un projecte d'anàlisi durant el Rec.0.
Coordinada per la professora Elisa Trujillo-Baute, del Departament d'Economia i Empresa, la iniciativa s'emmarca dins l'assignatura d'Estadística Bàsica i ha permès a l'alumnat viure totes les fases d'un projecte d'anàlisi de dades: des del disseny del qüestionari fins a l'anàlisi i presentació de resultats. "Aquest projecte no només ajuda a entendre millor la matèria, sinó que aporta un valor afegit a la formació de l'alumnat, que treballa amb dades reals, en un entorn real i amb un client real", explica Trujillo-Baute.
Segons els resultats, el 90% dels visitants enquestats del Rec.0 estan satisfets amb l'experiència. El perfil majoritari dels visitants correspon a persones d'entre 18 i 25 anys (27,2%), seguit pel segment d'entre 46 i 60 anys (20%). La presència femenina és lleugerament superior, amb un 55,5% de dones enquestades davant d'un 44,5% d'homes. Pel que fa a la procedència, el 87,2% dels visitants provenen de la província de Barcelona. També es va registrar assistència destacada de les províncies de Lleida i Tarragona.
Els resultats concloïen que el principal motiu de visita és viure l'experiència Rec (48,4%), seguit de la compra (45,4%). En relació amb les compres, el 90,3% es mostra satisfet amb l'oferta de marques del festival i el 83,8% afirma haver realitzat alguna compra dins del circuit. A més, pel que fa al pressupost, la majoria dels assistents indica una despesa d'entre menys de 50 € fins a 100 € (66,2%) i entre 100 € i 250 € (24,4%).
La valoració general de l'experiència "és molt positiva, destacant especialment l'ambient, la selecció de marques i l'entorn del festival com a aspectes millor puntuats."
Els resultats han estat analitzats i presentats per grups a les aules del Campus d'Igualada, en format audiovisual, amb vídeos de 4 minuts i documents de suport amb gràfics, taules i conclusions.