TORNAR

Un 90% dels assistents al REC.0 van sortir "satisfets", segons una enquesta d'estudiants d'ADE del Campus Igualada-UDL

ensenyament
Dilluns, 26 maig 2025. 11:39. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

En total, es van realitzar 400 enquestes presencials durant la primera jornada del Rec.0, en què hi van participar els 66 estudiants del curs, organitzats en equips.

Alumnes del grau d'Administració i Direcció d'Empreses del Campus Universitari Igualada-UDL dur a terme un projecte d'anàlisi durant el Rec.0.

Coordinada per la professora Elisa Trujillo-Baute, del Departament d'Economia i Empresa, la iniciativa s'emmarca dins l'assignatura d'Estadística Bàsica i ha permès a l'alumnat viure totes les fases d'un projecte d'anàlisi de dades: des del disseny del qüestionari fins a l'anàlisi i presentació de resultats. "Aquest projecte no només ajuda a entendre millor la matèria, sinó que aporta un valor afegit a la formació de l'alumnat, que treballa amb dades reals, en un entorn real i amb un client real", explica Trujillo-Baute.

Segons els resultats, el 90% dels visitants enquestats del Rec.0 estan satisfets amb l'experiència. El perfil majoritari dels visitants correspon a persones d'entre 18 i 25 anys (27,2%), seguit pel segment d'entre 46 i 60 anys (20%). La presència femenina és lleugerament superior, amb un 55,5% de dones enquestades davant d'un 44,5% d'homes. Pel que fa a la procedència, el 87,2% dels visitants provenen de la província de Barcelona. També es va registrar assistència destacada de les províncies de Lleida i Tarragona.

Els resultats concloïen que el principal motiu de visita és viure l'experiència Rec (48,4%), seguit de la compra (45,4%). En relació amb les compres, el 90,3% es mostra satisfet amb l'oferta de marques del festival i el 83,8% afirma haver realitzat alguna compra dins del circuit. A més, pel que fa al pressupost, la majoria dels assistents indica una despesa d'entre menys de 50 € fins a 100 € (66,2%) i entre 100 € i 250 € (24,4%).

La valoració general de l'experiència "és molt positiva, destacant especialment l'ambient, la selecció de marques i l'entorn del festival com a aspectes millor puntuats."

Els resultats han estat analitzats i presentats per grups a les aules del Campus d'Igualada, en format audiovisual, amb vídeos de 4 minuts i documents de suport amb gràfics, taules i conclusions. 

 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.