TORNAR

L’Ajuntament de Piera obre el període per sol·licitar ajuts pel transport escolar

La subvenció va dirigida a alumnes empadronats a Piera que han fet ús del servei de transport del Consell Comarcal

ensenyament
Divendres, 24 octubre 2025. 08:28. Redacció AnoiaDiari.

La regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Piera ha obert, aquesta setmana, el període per sol·licitar ajuts per a l’alumnat d’ensenyaments obligatoris i segon cicle d’educació infantil que ha fet ús del servei de transport escolar no obligatori del Consell Comarcal durant el curs 2024-2025.

Transport escolar. Ajuntament de Piera.

Se’n podrà beneficiar l’alumnat, empadronat a Piera, que ha cursat des d’I3 fins a 4t d’ESO a l’INS Guionvarda i a l’escola Herois del Bruc i als quals, segons la normativa d’ús del servei, no els correspongui la gratuïtat del transport. A més, el beneficiari no pot haver rebut cap altre ajut pel mateix concepte i ha d’estar al corrent del pagament del servei.

L’ajut és del 100% del cost del transport i, segons el consistori, l’objectiu de la subvenció és afavorir la igualtat d’oportunitats educatives, avançant en la cohesió social i reduint les desigualtats per qüestions geogràfiques.

Les sol·licituds es poden tramitar a través de la seu electrònica abans del 4 de novembre i la justificació per al cobrament es podrà fer fins al 17 del mateix mes, aportant la documentació que acrediti el pagament del servei corresponent a altres trimestres. La persona que presenti la sol·licitud, per tant, ha de ser la mateixa que consti en el rebut del pagament. 

La concessió dels ajuts, si es compleixen tots els requisits, es farà per ordre de presentació de sol·licituds fins a esgotar tot el crèdit pressupostari disponible.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.