L’alumnat del municipi que estigui cursant estudis d’educació infantil superior, primària, secundària, batxillerat, cicles formatius, graus universitaris o postgraus de nivell 2 i 3 pot beneficiar-se de les beques que ofereix l’Ajuntament.
Per poder accedir a l’ajut, s’haurà d’estar empadronat al municipi de la Pobla de Claramunt o cursar els estudis a l’Escola Maria Borés. La convocatòria, a més, va dirigida tan sols a la població menor de vint-i-cinc anys.
La sol·licitud es pot presentar a partir del dia 26 d’agost i fins al 30 de setembre en el cas dels alumnes d’infantil i primària i del 24 d’octubre al 25 de novembre per la resta d’estudis. Les bases es poden consultar a la pàgina www.lapobladeclaramunt.cat.